Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kunne gå når jeg var 7, og ta "hÆngups" når jeg var 5 (men det hadde årsaker også)... Noen av søskenbarnene min gikk når de var 9, og andre lå fortsatt å kavet uten å komme verken fremover eller bakover på samme tidspunkt...  Samme med snakking/babling..  Det er vidt forskjellig, og kun snakk om måneder, lizm...  Helt uten betydning! :opplyser:

Endret av AnonymBruker 42
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 1 krabbet da han var 6 måneder og gikk da han var 10 måneder. Nr 2 krabbet da han var 6 måneder og gikk da han var 8 måneder. Ikke stress over sånne ting. Om barnet er 10, 12 eller 14 måneder når han/hun begynner å gå har ingenting å si i det lange løp 😊

Anonymkode: 40711...e2b

Skrevet

Første: Ålte 5 mnd, satte seg opp og krabbet 7 mnd, gikk 10 mnd.

Andre: Ålte 6 mnd, satte seg opp 9 mnd, krabbet 10 mnd, gikk 16 mnd.

Tredje: Ålte 4 mnd, satte seg opp og krabbet 8 mnd, gikk 22 mnd (hoftefeil).

Fjerde: Ålte 4 mnd, satte seg opp 6 mnd, krabbet 7 mnd, gikk 13 mnd.

Femte: Ålte 6 mnd, satte seg opp 9 mnd. Reiser seg nå og står og går langs ting med støtte. Krabber ikke. Han er 10,5 mnd nå. 

Skrevet

Førstemann Åle bakover 5 mnd. Sitte 10 mnd. Krabbe 8 mnd. Gå med gåvogn 9mnd. Gå alene 13 mnd. 

Yngstemann Åle 5,5mnd. Sitte 9 mnd. Krabbe 9 mnd. Gå med gåvogn 8 mnd. 

Anonymkode: 2689f...683

Skrevet

Facinerende med babyer på 8 mnd som går, de er jo så veldig "baby" enda😅

Anonymkode: 710f1...99a

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Første krabbet ved 6 mnd og gikk da han var 9 mnd. Det var helt tullete, så ikke ekte ut nesten og han hadde NULL konsekvensforståelse. Et lite helvete, måtte vokte over han med livet som innsats nesten for han falt bakover hele tiden 🙃

Anonymkode: 91bc1...f5e

Akkurat samme her, var bare å ha fram gymmatter over hele stua og barnesikre alle hjørner. Galskap 😂

Anonymkode: dfe59...25e

Skrevet

Han kunne sitte ekstremt tidlig, husker ikke nøyaktig når men det var så tidlig at folk kommenterte det mye (helsestasjon, venner og familie). Så var han treg til å krabbe da, hoppet mer som over det stadiet og ålte mest til han lærte å gå rundt ettårsdagen sin :) 

Anonymkode: 4ac46...351

Skrevet

Ålte seg ved 3-4 mnd

Satt ved ca 7 mnd

Krabbe ved 10 mnd

Gikk ved 13 mnd

Anonymkode: 594fe...cf7

Skrevet

Min lå som en liten potet frem til han var ca 10 mnd før han greide å reise seg fra liggende til sittende stilling. Han klarte å sitte før det om vi satte ham (vi måtte det fordi han spiste vanlig mat). Han gikk da han var 15 mnd 😊 nå er ham 20 mnd og veldig flink 💕 

Anonymkode: 60f97...327

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...