Gå til innhold

Kunne du datet en mann som ligner på Lenin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er får ofte høre det av folk. Var på fest forrige helg og noen karer kom bort og sa ” sjekk det er Lenin”. Jeg har noen likhetstrekk utseendemessig. Er skallet og ganske kraftig bygget. Men vil påstå at jeg kjekkere enn det Lenin var. 

Det har også skjedd at folk på venstresiden tror at jeg støtter Russland også. At jeg er en tankie. Bare fordi jeg ligner på Lenin. Men jeg stemmer borgerlig. 

Når jeg er på fest synes jeg det er vanskelig å sjekke damer, siden noen alltid skal kommentere dette. Blir usikker på meg selv. 

Anonymkode: 5fdcf...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg er får ofte høre det av folk. Var på fest forrige helg og noen karer kom bort og sa ” sjekk det er Lenin”. Jeg har noen likhetstrekk utseendemessig. Er skallet og ganske kraftig bygget. Men vil påstå at jeg kjekkere enn det Lenin var. 

Det har også skjedd at folk på venstresiden tror at jeg støtter Russland også. At jeg er en tankie. Bare fordi jeg ligner på Lenin. Men jeg stemmer borgerlig. 

Når jeg er på fest synes jeg det er vanskelig å sjekke damer, siden noen alltid skal kommentere dette. Blir usikker på meg selv. 

Anonymkode: 5fdcf...a6c

Dette må du bare eie "kom her kamerat Olga så tar vi en dans for siden å forenes" 😅

Endret av Flintis
Skrevet

Er Lenin virkelig så gjenkjennelig i dagens alder? Det skjønner jeg virkelig bare ikke😅 en ting om du hadde hitler bart liksom, men Lenin? Okay.. 

Ellers 100% enig med Flintfis over her, eneste måten å ta dette på en grasiøs måte😅

Anonymkode: 0c395...347

Skrevet

Lenin var da kjekk utseendemessig. 

Ja, jeg kunne datet en med et slikt utseende. Men om jeg hadde trivdes på daten og ønsket å gjenta den ville vært basert på oppførsel og kjemi. 

Anonymkode: cafc3...f7d

• Liker 1
Skrevet

Bedre å ligne på Lenin enn Putin. 

Anonymkode: e9047...1ec

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Bedre å ligne på Lenin enn Putin. 

Anonymkode: e9047...1ec

Jeg hadde lett datet Putin

Anonymkode: fc3c9...e3e

Skrevet

StaMox.jpg

Anonymkode: 11218...a94

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

StaMox.jpg

Synes ikke de to ligner 😅 Moxnes har noe smalere øyne, litt bredere nese, rettere øyenbryn og mer «hooded» eyes enn han til høyre. Ørene er også forskjellige. De er dog mørke begge to, og har ganske likte skjegg. Og that’s it :P 

Anonymkode: 9e819...d42

Skrevet

Hadde ikke sagt nei til en ung Lenin jeg da. 😄 

Anonymkode: d3f16...6b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

StaMox.jpg

Men dette er jo Stalin

Anonymkode: 4b9ff...51c

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Men dette er jo Stalin

Lenin, Stalin, Foxy Moxy... Samme ulla

Anonymkode: 68957...122

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde lett datet Putin

Så reneste dobbeltgjengeren til Putin på butikken i dag. Fikk lyst til å gå bort og klappen rett ned..🤬

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, PITTY said:

Så reneste dobbeltgjengeren til Putin på butikken i dag. Fikk lyst til å gå bort og klappen rett ned..🤬

Sier mer om deg for å være ærlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men dette er jo Stalin

Thats A Good One GIFs | Tenor

Anonymkode: 3a625...201

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...