Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angst. Depresjon. Dårlig selvtillit. Traumatisert.

I en alder av 33, har jeg ingen venner. Jeg sliter med alt sosialt, men jeg er egentlig en kjempe utadvent person med mye kjærlighet og en smart munn. Min samboer har bestekompiser. Jeg har ingen. Min egen feil, det vet jeg. Jeg lukket døren for alle. Men hvordan får man seg venner når man er passert 30 og ikke jobber? Vil jeg være ensom for alltid? 

Anonymkode: aa6f5...675

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er utadvendt skriver du.. 

Du vil sannsynligvis ikke være ensom for alltid. 

Finn en hobby som du trives med, og slapp av, så ordner det seg etterhvert.

Anonymkode: c3a42...b5d

• Liker 3
Skrevet

Om du er på Facebook så er det laget grupper for å treffe andre damer i ulike aldre mange steder i landet, søk på Hey Woman og se hva du får opp 🌞

• Liker 2
Gjest UpNorthSerenity
Skrevet

I flere byer er det Hey Girl grupper på Facebook. Jenter i ulike aldre. Legg ut et innlegg der. 
Om du ikke jobber er det fint og givende å melde seg som frivillig. Da får du et nettverk og møter masse nye mennesker. Sjekk ut Røde kors der du bor. Kirkens nødhjelp. Pluss mange flere. Har din kommune en matstasjon. De trenger hjelp og du får nye venner. 
Kan du hjelpe kvinner fra andre land. Her er det mange sosiale arrangementer og mulighet å bidra. Leksehjelp, norskopplæring etc. 

Gjest UpNorthSerenity
Skrevet

Sjekk ut DNT på ditt hjemsted. Her er det blant annet mulig å treffe andre å gå tur på dag, kveld eller helg. 

Skrevet

Takk for alle anbefalinger!! 

Anonymkode: aa6f5...675

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...