Gå til innhold

Mote å være barbeint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mote å være barbeint, ser folk uten strømper overalt, både kvinner og menn.Har også sett flere menn med neglelakk på tærne, er dette noe som blir mer vanlig.Liker godt å være barbeint selv, men tørr ikke å være det i alle settinger, er jeg tåpelig som ikke er det når jeg helst ønsker det.

Anonymkode: 8b3eb...dcf

Videoannonse
Annonse
Gjest PanteneProVVV
Skrevet (endret)

Er det ikke en naturlig konsekvens av at vi har fått det varmere inne/gulvvarme m.m.? Klart du kan være barbeint, er bare feiende flott det vel, i hvert fall om sommeren.

Endret av PanteneProVVV
Skrevet

Ja tror det har blitt mer vanlig blant yngre å være barbeint nå, de fleste på insta er barbeint inne ser det ut til, og samme på tide.

Og mer bruk av neglelakk er en naturlig del av at når man viser frem tærne sine så ønsker man at de skal se finest mulig ut😊

Anonymkode: 2d3aa...38c

• Liker 3
Skrevet
PanteneProVVV skrev (2 timer siden):

Er det ikke en naturlig konsekvens av at vi har fått det varmere inne/gulvvarme m.m.? Klart du kan være barbeint, er bare feiende flott det vel, i hvert fall om sommeren.

Gjelder dette for menn også?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja tror det har blitt mer vanlig blant yngre å være barbeint nå, de fleste på insta er barbeint inne ser det ut til, og samme på tide.

Og mer bruk av neglelakk er en naturlig del av at når man viser frem tærne sine så ønsker man at de skal se finest mulig ut😊

Anonymkode: 2d3aa...38c

Gjelder dette for menn også

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gjelder dette for menn også

Nei

Du kan være barbeint hjemme, men behold sokkene på når du er på besøk hos andre. 

Anonymkode: b13d6...14b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det mote å være barbeint, ser folk uten strømper overalt, både kvinner og menn.Har også sett flere menn med neglelakk på tærne, er dette noe som blir mer vanlig.Liker godt å være barbeint selv, men tørr ikke å være det i alle settinger, er jeg tåpelig som ikke er det når jeg helst ønsker det.

Høres ut som om New Zealand troner øverst på bucket-lista di, TS? ;)

• Liker 1
Gjest PanteneProVVV
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Vet ikke, har knapt sett barbeinte menn i hele mitt liv jeg. Men trender pleier å følge begge kjønn i en eller annen variant.

Skrevet

Barbeint NÅ? Jeg fyrer godt men må likevel gå med tjukke raggsokker for ikke å fryse meg blå på føttene. Disse barbeinte kan ikke tenke mye på strømregningen 

Anonymkode: 3a601...4f6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei

Du kan være barbeint hjemme, men behold sokkene på når du er på besøk hos andre. 

Var ikke deg jeg spurte

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Var ikke deg jeg spurte

Fordi du fikk et svar du ikke ville ha? 😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei

Anonymkode: fd607...4ae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barbeint NÅ? Jeg fyrer godt men må likevel gå med tjukke raggsokker for ikke å fryse meg blå på føttene. Disse barbeinte kan ikke tenke mye på strømregningen 

Anonymkode: 3a601...4f6

Noen har varme leiligheter også. Hos meg er ikke problemet å få varme, men få det kaldt nok. Finnes mange nye bygg, med veldig tette leiligheter. 

Anonymkode: 564e6...224

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei

Anonymkode: fd607...4ae

Var ikke deg jeg spurte

Skrevet

Tråd nummer 90.000 om bare føtter av han som ikke helt vet om han tør gå barbent.

Anonymkode: 4db0a...199

• Nyttig 1
Skrevet

Var ikke deg jeg spurte

Kven spør du då?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...