AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg liker ikke personligheten til eksen min, vi er som på to helt forskjellige planeter. Hans ønsker har jeg fulgt så lenge, men så endrer han ønskene sine hele tiden og det gjør at jeg aldri er god nok. I forholdet hadde jeg behov for å bli lyttet til, ha gode samtaler og å bli sett. Det førte til krangel på krangel fordi han var kun opptatt av sine ting. Sexen har ikke fungert så godt de siste månedene av forholdet. Det var bare tøm og sove, han ga ingen foreplay eller kos rundt sex. Det var heller ikke noe særlig intimitet utenom sex. Så nå har det vært brudd en stund og vi havnet til sengs. Sexen er bedre enn noen gang, jeg merker stor endring på at han ønsker kroppen min igjen. Jeg vil gjerne at han skal reise etter sex, for jeg orker ikke å bruke tid med han. Samtidig tenker jeg på kroppen hans på dagtid. Hva er galt med meg? Anonymkode: 0e6e3...eee 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 ut ifra det jeg leser er noen punkter som er vrange ved deg - du sliter med selvtilit - du fikk ikke trøsten og behovet du ville ha etter xen - du utnyttet exen siden han må forlate deg etter du fikk kuk kanskje flere og, men orker ikke utdype mer... Anonymkode: 8bc17...02c 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 Du er ikke alene om å ha det sånn kjære deg. Jeg savner ikke exen i det hele tatt..... untatt i senga. Der var han en Gud, sammenlignet med min nåværende. Jeg lukker øynene, og tenker på exen under hans klønete fomling over meg. Og det hender jeg går på badet og gråter stille når han har sovnet. Og for å være helt ærlig ... Jeg er så forb. sjalu på den nye dama hans og alt hun får, at det holder på å slite meg i stykker. Anonymkode: 79e74...501 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 Dårlig selvrespekt og oxytocinavhengighet, avhengighet av kjærlighetshormonet man får fra nærhet og sex med noen man er eller har stått nær. Du må nyktre opp så tenker du klarere. Det er en grunn til at man sier 3 måneder no contact for da forsvinner avhengigheten Anonymkode: 83e77...b13
Lunda Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 Absence (and absinth) makes the heart grow fonder.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dårlig selvrespekt og oxytocinavhengighet, avhengighet av kjærlighetshormonet man får fra nærhet og sex med noen man er eller har stått nær. Du må nyktre opp så tenker du klarere. Det er en grunn til at man sier 3 måneder no contact for da forsvinner avhengigheten Anonymkode: 83e77...b13 Jeg har forsøkt å holde meg fra sex, men han oppsøker meg og maser. Eller så gjør han seg uimotståelig om vi må møtes en plass. Så er det blikk og hender. Jeg har prøvd, klarte en måned så var det på igjen. Anonymkode: 0e6e3...eee
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har forsøkt å holde meg fra sex, men han oppsøker meg og maser. Eller så gjør han seg uimotståelig om vi må møtes en plass. Så er det blikk og hender. Jeg har prøvd, klarte en måned så var det på igjen. Anonymkode: 0e6e3...eee Du er ikke noe offer. Ta tak Anonymkode: 85e96...59e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå