Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en fyr jeg har kjempe sterke følelser for. hatt det i tre år. vi har en greie mellom oss. ellers lever vi hver vår liv. det rare er at jeg har kjempe lyst ligge med han, men det er noe som holder meg. hva det er vet jeg ikke.

jeg har ligget med mange etter bare truffet dem kanskje en halv time eller noe, en del ONS og fredagers. så aner ikke hva som stopper meg.

begynner å synes jeg er fæl. når jeg klarer å ligge med så mange andre, men ikke han. føler jeg får bare kutte kontakten helt med han siden det virker jeg undervurderer han.

hva synes dere om dette? rart ja, men vil ha noen andre tanker om dette

Anonymkode: e4103...23b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh. Leselusa, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...