Minnie27 Skrevet 2. desember 2005 #1 Del Skrevet 2. desember 2005 Noen som aner hva det er? Hvordan fungerer det osv i forhold til el-tester, eller er det det samme? Er det en smart investering hvis man tenker på å få kartlagt syklus? Kostnader? Masse spørsmål her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #2 Del Skrevet 2. desember 2005 Babycomp er en temperaturmåler for dem som også vil holde øye med eggløsningene - den viser både når det er størst sjanse for å bli gravid, og når man ikke kan regne med å bli det. Ladycomp er en litt enklere sak fra samme produsent, og er for dem som bare vil bruke den som prevensjon og ikke som hjelp til å finne ut når man kan bli gravid. Jeg kjøpte en Ladycomp for 5 år siden eller så, da kostet den 4.500,-. (Den er ganske praktisk, men du bør være klar over at den kan bruke lang tid på å finne ut av syklusen din før den klarer å påvise de trygge dagene, og det går ikke an å bruke hormonell prevensjon de første månedene mens Ladycompen lærer seg om syklusen, så man er avhengig av en tålmodig partner som går med på å bruke kondom mye de første månedene. Ja, nå la jeg merke til at du kanskje skal bruke den til befruktningshjelp, så jeg setter dette siste i parantes ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå