Gå til innhold

Barnebursdag som er mer til voksne en barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i 2 barnebursdager av,  min søster og venninne,  koselige bursdager selvsagt men føltes mer som disse var for voksne en selve bursdagsbarnet. 
Feks stor bursdagsfest for 1 åring og 2 åring, som barnet vil så vidt spise av de kakene som er lagt og bare de voksne som sitter der og babler i vei mens barnet er i sitt😅 

Jeg har selv en som blir 2 år snart men her er det bare familien det går i, der vi feirer bare familien med 1-2 kaker og litt gaver :) ser jo ikke helt vitsen i å invitere mine venner som ikke har noe som helst forhold til barnet mitt. Føler at fleste vil invitere så mange så mulig for å få mer gaver til barnet eller vet jeg..

Anonymkode: 02f45...523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo nettopp for de voksne, barnet driter jo i hva slags selskap man har når det er så lite. Jeg tenker at hvis man vil samle en større gjeng i den anledningen, så er det bare hyggelig. På samme måte som jeg kan forstå at noen velger et lite selskap med få gjester. Du som forelder velger hva du har lyst til – fordi barnet bryr seg ikke enda.

Anonymkode: e5afa...bb4

• Liker 3
Skrevet

I den alderen er bursdager som dåp, noen som handler om de voksnes behov og ikke barnet.

Skrevet

Vi inviterer barnas tanter og onkler, barnas besteforeldre og oldeforeldre og min tante og onkel til barnas bursdager, det er vår nærmeste familie og siden vi bor 30min -1,5 time fra alle sammen så blir det slike selskaper vi møtes. Mat og kaker blir mest for voksne, men vi lager også noe ungene liker. Selskapene gjør at ungene får et forhold til familien.  Søskenbarna møtes også hver ferie og ungene er ofte hos besteforeldre.  Hadde vi hatt venner som var veldig nære hadde vi bedt de også som unnskyldning for å ha folk rundt oss, men vi har flyttet litt for ofte pga jobb til å ha igjen venner i hverdagen,

Anonymkode: 199c3...1b9

Skrevet

Så små unger er vel ikke en gang klar over at dem faktisk har bursdag, eller ikke...  

Anonymkode: 9ed1e...c06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...