AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Del Skrevet 21. oktober 2022 Hei. Jeg lurer på om jeg kan være gravid, og det føles lenge å vente for å være helt sikker eller ikke. Jeg har litt lang og uregelmessig syklus på 34-38 dager. En uke før jeg tenkte at mensen skulle komme fikk jeg mensen lignende smerter, ikke så veldig vonde men det de kommee og går har dem fortsatt. I går var jeg på dag 39 og ingen mens men også negativ graviditetstest. Itillegg har jeg hatt mye hodepine den siste uken, brystene begynte å bli ømme i går og i dag er jeg l svimmel (dag 40). Kan jeg være gravid selvom jeg fikk negativtest for 2 dager siden? Anonymkode: b3c9b...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Del Skrevet 21. oktober 2022 Har du hatt sex? Da kan du være gravid. Anonymkode: 4f8e0...0bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. oktober 2022 #3 Del Skrevet 21. oktober 2022 Er max 38 dager det du alltid har hat? Som siste 6-12 mnd? Når hadde du sist sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilga Skrevet 21. oktober 2022 #4 Del Skrevet 21. oktober 2022 Ja, du kan potensielt være gravid (jeg krysser fingrene for deg❤️) men det kan nesten høres ut som at den er forsinket! Ettersom du hadde negativ graviditetstest sammen med ømme bryster/hodepine er nok dette mensenrelatert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingelill Skrevet 21. oktober 2022 #5 Del Skrevet 21. oktober 2022 Ja, vi har hatt jevnlig sex. Pleier å komme innenfor 38 dager. Har gjort det de siste 12 mnd. Akkurat ett år siden jeg sluttet på p-piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå