AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Sikkert teiteste innlegget her inne men... Hva tenker dere hvis det skjer og noen prumper, det lukter dødens kloakk. Det skjedde i dag jeg kjente den prumpe lukta, det gikk over også gikk jeg på toalettet (måtte bæsje men hadde ikke tid før i 10 tiden..). Var 3 kollegaer rundt meg da og mange pasienter men jeg følte skikkelig på det at noen kanskje skjønte det kom fra meg. Har ikke opplevd dette før. Tarmen var helt full men trodde ikke man kunne prumpe sånn uten å merke det, uten lyd eller følelsen av luft.. jævlig flaut også har jeg bare jobbet der i en mnd. Desverre har jeg avføringsmønster (må ha avf hver morgen) så litt kjipt på dagvakta på sykehjem... Anonymkode: baafb...09b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Hvordan vet du at det kom fra deg da Anonymkode: 15229...4ac
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 Flatulens er vanlig og selvom andre lukter det og skjønner at det kommer fra deg så vet man jo at det kan skje alle så det er ikke så big deal Anonymkode: de6bc...998
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan vet du at det kom fra deg da Anonymkode: 15229...4ac Samme lukta kom når jeg var på do før jeg tok av meg buksa liksom, det lukta ikke når jeg gikk inn men lukta kom ganske fort etterpå og forsvant igjen som en promp vanligvis gjør, og jeg var på en do i kjelleren så det var ingen rundt meg nede. Anonymkode: baafb...09b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 Prumpe? Skrives det ikke prompe? Anonymkode: 6a0e6...521 1
Million Skrevet 21. oktober 2022 #6 Skrevet 21. oktober 2022 Alle mennesker promper. Vi klarer ikke la være, for gassen presser seg ned gjennom tarmene mot utgangen og kommer ut til slutt. Det er umulig å holde igjen gass i lang tid. Gass produseres i alle normale mennesketarmer. Facts of life. Det er bare litt ubeleilig noen ganger, når lufta presser på og vil ut.
Topsi Skrevet 21. oktober 2022 #7 Skrevet 21. oktober 2022 Joda, men man merker jo når man fiser, ville tenkt det var en annen som slapp den hvis jeg kjente sånn lukt og ikke hadde merket jeg feis 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #8 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Prumpe? Skrives det ikke prompe? Anonymkode: 6a0e6...521 Vet ikke? Norsk er ikke mitt første språk. Anonymkode: baafb...09b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #9 Skrevet 21. oktober 2022 Hvis du ikke klarer å holde på det ville jeg oppsøkt lege. Blir jo vanskelig i alle sosiale settinger om du ikke kan holde på flatulens. Anonymkode: 81e07...ea6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #10 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis du ikke klarer å holde på det ville jeg oppsøkt lege. Blir jo vanskelig i alle sosiale settinger om du ikke kan holde på flatulens. Anonymkode: 81e07...ea6 Var bare i dag Anonymkode: baafb...09b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå