AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #21 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Krepp er veldig moderne igjen. Dette (det regnbuefargede) er sengesettet som ble utsolgt overalt etter det gikk viralt på tiktok Anonymkode: 7e1c9...3f1 Dette var veldig fint. Hvilken butikk? Ts Anonymkode: 5226a...9e8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #22 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alle generasjoner har sine preferanser. Syns du er smålig som gjør narr av ditt eget barnebarn. Sengesett i sateng/silke er ikke så dyrt når det er snakk om til en enkeltdyne, og butikkene har med jevne mellomrom 40-50% rabatt på sengetøy. Kjøp et ensfarget sengesett, det er tryggere enn Marius-mønster som er en 30år+ greie. Hvor mye penger bruker du på julegave til barnebarnene dine? Spør siden du synes 300kr i fullpris er dyrt. Anonymkode: 1c433...ff5 Jeg gjør ikke narr av barnebarnet mitt, men det må da få lov til å være forbauset over at ingen av sengetrekkene faller i smak. Sateng/silke er kaldt om vinteren, men det forstår hun ikke fordi hun ikke har sovet i det før. Ts Anonymkode: 5226a...9e8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #23 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun vil ikke ha ensfarget sengesett. Hun skal selvfølgelig få mer til jul enn sengesett. ts Anonymkode: 5226a...9e8 Er det du som skal bruke sengesettet? Hvorfor ikke i henne gjøre sine egne feil? Jeg bruker satengsengetøy hele året og har IKKE de problemene du skildrer. Satengsengetøyet som selges i butikkene nå er ikke i samme stoff som satengpysjene man hadde på seg da man gikk på barneskolen. Anonymkode: 0c635...42c 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #24 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her Hun vet ikke hvordan det er å sove i sateng/silke og vil ha det kun fordi influencere selger de på bloggen sin. Jeg er litt sjokkert over hvor kravstor sånne småjenter har blitt. Når mine døtre var på samme alder, sov de i det jeg la på sengen, med det var for 30 år siden da. Anonymkode: 5226a...9e8 Er ikke kravstort å ønske sengesett😂 da jeg var 13 ønska jeg meg den nyeste iphonen liksom. Og da jeg var 13 la jeg på senga selv😉 Anonymkode: d55bb...2cf
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #25 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette var veldig fint. Hvilken butikk? Ts Anonymkode: 5226a...9e8 Vil tro Kid eller Princess, men mulig det er utsolgt. Mange fine kreppsengetøy i butikkene nå etter trenden på tiktok Anonymkode: 7e1c9...3f1 1
Million Skrevet 21. oktober 2022 #26 Skrevet 21. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dette var veldig fint. Hvilken butikk? Ts Anonymkode: 5226a...9e8 Det er fra Kid sin nettbutikk, men jeg sjekket nå og de har ikke det sengesettet nå i alle fall. Kanskje utsolgt eller utgått. Her på dette bildet fra Kid hvor de viser sengesettet bak en pyntepute. Kid hadde aldri vist pynteputen sammen med sengesett fra en annen leverandør enn seg selv :- ) https://www.kid.no/puter-og-pledd/pynteputer/daily-pyntepute-lys-bla Scroll til høyre så ser du bildet fra tråden her. Print ut bildet og ta med til Kid butikken der du bor, så kan du spørre om de får det inn igjen? Endret 21. oktober 2022 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #27 Skrevet 21. oktober 2022 Influenserene liker myyk så jeg vil tro det hadde slått ann hos 13 åringen. https://www.myyk.no/ Anonymkode: 30b80...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå