AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Del Skrevet 21. oktober 2022 Hei! Ser at det står: «Hvis spotprisen er over 70 øre per kWh ex mva, vil det gis strømstøtte.». Hvordan sørger man for å få dette? Må jeg gjøre noe? Hvordan? Hvor sjekker jeg. Strømregningen har gått fra 2000 til 6000 denne mnd 🥲 Anonymkode: 3a281...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Del Skrevet 21. oktober 2022 Logg deg inn på din side hos selskapet som fakturerer nettleia di. Så sjekker du at kontonummeret ditt er registrert, hvis ikke registrerer du det med en gang 😊 alternativt kan du ringe kundeservice og spør om hjelp. Anonymkode: 7d356...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 21. oktober 2022 #3 Del Skrevet 21. oktober 2022 Trekkes det ikke automatisk fra din regning? Det gjør det på min regning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 21. oktober 2022 #4 Del Skrevet 21. oktober 2022 Hvis du har gjennomfakturering dvs. strøm og nettleie på samme faktura trekkes strømstøtten på fakturaen. Det ser du på fakturaen. Hvis du får egen faktura på nettleien blir den trukket på den og hvis strømstøtten er høyere enn nettleie får du det utbetalt. Da må de ha kontonummeret ditt slik en skrev tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 21. oktober 2022 #5 Del Skrevet 21. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Ser at det står: «Hvis spotprisen er over 70 øre per kWh ex mva, vil det gis strømstøtte.». Hvordan sørger man for å få dette? Må jeg gjøre noe? Hvordan? Hvor sjekker jeg. Strømregningen har gått fra 2000 til 6000 denne mnd 🥲 Anonymkode: 3a281...0ae Men det står noe mer på regningen enn bare en sum du skal betale? F.eks selskap, forbruk, pris, periode og informasjon om strømstøtte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 21. oktober 2022 #6 Del Skrevet 21. oktober 2022 Drizzt skrev (5 timer siden): Trekkes det ikke automatisk fra din regning? Det gjør det på min regning. Det forutsetter jo at du har strøm og nettleie fra samme selskap, hvis man ikke har det er det ikke fullt så enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå