Gå til innhold

Uforpliktende sex som eldre dame

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan går man frem som litt eldre dame hvis man vil ha litt uforpliktende sex med litt yngre menn?

Endret av luring123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt litt litt? 

Du lager en profil på Tinder, og skriver hva du ønsker deg. Så sveiper du alt du kan tenke deg, og håper de gjør det samme.  Alternativt lager du en profil på Match el.l, og tar direkte kontakt selv. 

Anonymkode: 19040...d6f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du lager en tråd som dette på KG, og vipps så har du full innboks

Anonymkode: 5843c...c94

Skrevet

Hvilken som helst sexdating side

Anonymkode: 6a256...eda

Skrevet
luring123 skrev (30 minutter siden):

Hvordan går man frem som litt eldre dame hvis man vil ha litt uforpliktende sex med litt yngre menn?

Skriver det i profilen at du ønsker det, eller du søker det.

Men er du helt sikker på at det er det du ønsker og klarer å forholde deg til? Jeg får kjærlighetssorg av det, og synes ikke det er verdt det. Men forstår deg. Man har jo sine behov og lyster. 

Skrevet
luring123 skrev (39 minutter siden):

Du kontakter meg😉

Skrevet

Enkleste sak i verden. 😁

Men hva mener du med «eldre»? Sånn i 40-årene eller over 70?

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke en kvinne kaller seg luring.

Ikke trenger du gå frem med noe heller som kvinne. Menn prøver seg hele tiden, på alle mulige plattformer.

Anonymkode: de44d...c7b

• Liker 3
Skrevet
luring123 skrev (1 time siden):

Enkelt bruk apper. Er 54 og får stadig sex tilbud fra menn i 30 åra. Jeg er ikke interessert i overfladisk sex så holder meg unna. Men er det det du ser etter er det veldig enkelt å få. Til og med i kveld kan du få det hvis du ikke er så nøye på hvem det er bare de er kjekk. 

Anonymkode: a6b09...4f3

• Liker 1
Skrevet

Bare å komme deg på Tinder. Null stress å være anonym, registrer deg med telefonnummer i stedet for Facebook, velg passende navn og skriv hva du er ute etter. Om du så har et intetsigende bilde tatt fra nett så kommer du til å ha flere hundre likes etter dag 1. Og du kommer til å matche ganske mange.

Anonymkode: 7ddad...bee

Skrevet

Ingen kvinne ville omtalt seg selv som ‘eldre dame’ - den må du ro lengre utpå landet med.

Anonymkode: 28875...aab

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen kvinne ville omtalt seg selv som ‘eldre dame’ - den må du ro lengre utpå landet med.

Anonymkode: 28875...aab

Joda, men ingen kvinne spør hvordan de skal få uforpliktende sex.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt litt litt? 

Du lager en profil på Tinder, og skriver hva du ønsker deg. Så sveiper du alt du kan tenke deg, og håper de gjør det samme.  Alternativt lager du en profil på Match el.l, og tar direkte kontakt selv. 

Anonymkode: 19040...d6f

Trenger bare lage profil på tinder. 

Sett alder på ønsket intervall. 

Søk og sveip.

Jeg lover deg 99% av de unge gutta vil ligge med deg.

Anonymkode: 52f4d...4e4

Skrevet

Luringen123 glemte å krysse av "skriv som anonym". 

Kan ikke i min villeste fantasi tenke meg til at en eldre kvinne vil kalle seg luringen123.

Men for å ta deg på alvor, ingen eldre kvinne har stort problem med å få seg et litt med en yngre guttevalp. 

Skriver du f.eks på tinder. eldre kvinne, tynn i håret, rynkete og mangler noen tenner, med store sloggitruser og hengepupper ønsker uforpliktende sex med yngre mann, fra x til x år så får du helt sikkert utallige meldinger i innboksen. din. 

Anonymkode: aac8f...419

Skrevet
1 hour ago, visp said:

Joda, men ingen kvinne spør hvordan de skal få uforpliktende sex.

😄

"Jeg er i Sahara, hvordan får jeg tak i en neve med sand?"

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😄

"Jeg er i Sahara, hvordan får jeg tak i en neve med sand?"

Dauer 😂😂

Anonymkode: de44d...c7b

Skrevet

Det er fy. Sex er fy

Anonymkode: a1a44...520

Skrevet

Du får nok gode råd av eksperten på forumet her når han klemmer ut av seg noen fremgangsmåter. 

Anonymkode: 40ca0...2c2

• Liker 1
Skrevet

Haha, tenk at så mange bruker tiden sin på å kommentere svada på kvinneguiden.no, tenk om man heller kunne knullet hver gang man kommenterer noe sånt piss😂🍆

Anonymkode: b3205...358

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...