AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Har fått innvilget en tilleggsstønad fra nav som skal komme 23. hver måned. I og med at det er en søndag denne måneden, regnet jeg med at det skulle komme i dag men det har den ikke. Er det noen som vet hvordan nav praktiserer dette? Anonymkode: 4960f...69e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Det har vært litt banktrøbbel de siste dagene. Kanskje det skyldes det? Sønnen min skulle få sykepenger fra NAV i går, men de kom ikke inn på konto før siste bankkjøring for dagen klokka 16. Anonymkode: 1defc...687
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg fikk alltid tillegsstønad dagen etter datoen. Så mulig du ikke får det før mandag. Var ikke regel på at jeg skulle ha pengene INNEN den datoen, men at pengene ble utbetalt den datoen. Anonymkode: eb8a4...fa7
Teskeikjerringa Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 Pengene legges inn i NAVs systemer til utbetaling den spesifikk dato. Faller denne datoen på en helgedag, kommer pengene på mandag ettermiddag. Om pengene legges til utbetaling en onsdag, kommer pengene torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå