AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg er så usikker på meg selv og om jeg har en blank og fet nese eller om det er normal dewy naturlig look? Jeg syns nemlig jeg har blank hud men når jeg pudrer så føler jeg det blir altfor matt og livsløst. Dette bildet er med kun matt foundation og ikke pudder. Hva kan jeg gjøre for å få finere overflate? Spesielt akuratt i nesevingene og creasen legger sminke seg så stygt og synlig! Anonymkode: 9a2ce...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har samme problemet. Jeg har brukt serum og ansiktskrem fra Body shop under sminken og spesielt nesen har blitt veldig blank og «fet» utover dagen. Etter at jeg begynte med CeraVe moisturising creme (den på boks) så har jeg ikke det problemet lenger. Jeg bruker kun den på dagtid under sminke og på kvelden renser jeg og bruker serum og en krem med litt mere aktive ingredienser enn CeraVe. Verdt å prøve 😊 Anonymkode: 94f45...87d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 23. oktober 2022 #3 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg synes huden din ser veldig fin ut🙂 For at hudsminke skal sitte pent,er det viktig med et godt underlag, dvs ren og godt fuktet hud. Tørre partier og overskudd av døde hudceller kan bli mer synlig med hudsminke, en skånsom eksfoliering èn gang i uka kan hjelpe på det. Jeg kan også tipse om en krem som heter "Bamboo Matte" fra Erborian, som er en mattende fuktighetskrem. Jeg bruker den i tillegg til min vanlige dagkrem under foundation på de områdene der jeg blir blank, og det fungerer veldig bra🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Del Skrevet 23. oktober 2022 Sov med nesa innsmurt i Stopp24 eller annen sterk antiperspirant fra apoteket iblant. Eventuelt bruk «pore no more» primeren fra Benefit. Anonymkode: 4cba7...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Del Skrevet 23. oktober 2022 Prøv mattende dagkrem fra la roche posay. Et godt settingpudder kan og gjøre underverker👌🏼 Anonymkode: 8f3f7...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Del Skrevet 23. oktober 2022 Legg om kostholdet. Anonymkode: 759c4...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #7 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legg om kostholdet. Anonymkode: 759c4...611 Til hvordan da? Anonymkode: 9a2ce...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaojao Skrevet 3. november 2022 #8 Del Skrevet 3. november 2022 https://www.skincity.com/no/paulas-choice/shine-stopper-instant-matte-finish-with-microsponge-technology-30ml Denne! Game changer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 3. november 2022 #9 Del Skrevet 3. november 2022 Som hun øverst her så bruker jeg nå Cerave. Men jeg bruker moisturising lotion, følte det ble vanskeligere å legge sminke over kremen. Men sliter ikke lenger med at alt blir blankt og sminka renner av, og er samtidig godt fuktet 😊 Jeg har også den lille flaska til ansikt men merker egentlig ikke noe særlig forskjell på den og vanlig lotion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. november 2022 #10 Del Skrevet 4. november 2022 Pudder, kanskje? Synes forresten ikke den er så blank på bildet 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå