Gå til innhold

Synes dere også at Spar oftest har feilprisa varer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme er det en Spar-butikk der alle sier du er dum om du ikke tar og sjekker kvitteringen. Og, jo, det er feil på den hele tida. Da ber man om penger tilbake og neste kunde må gjøre det samme.

Nå flyttet jeg til by i høst og her er det helt det samme. Går jeg på Rema, Kiwi, Coop er kvitteringen og prisen rett. Går jeg på Spar, stemmer det ofte ikke.

Kan det være en bevisst strategi i kjeden? "Alle monner drar"-aktige "feil" med prising inne i butikken?

Anonymkode: b34c3...177

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar på Gran på Hadeland er slik.  Ofte utgåtte varer, og når de har 10-kroners så lurer de andre matvarer inn slik at det ser ut som det tilhører tilbudet.  Passer alltid på dato og kassalappen ekstra der 

Anonymkode: a4fec...869

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg husker ikke om vi sjekket kvitteringen særlig ofte, men der jeg bodde før hadde vi noen år en Spar butikk som nærbutikk.

Gjengangeren der var at man rett og slett var NØDT til å sjekke utløpsdato på hver eneste vare man la i handlevogna, ellers risikerte du masse varer som var utgått på dato for lengst. Han som var butikksjef returnerte eller kastet åpenbart ingenting. Sjekket man ikke, var minst en eller to varer utgått på dato når man kom hjem og så etter.

Det var forbannet irriterende å komme hjem og oppdage at den ene varen man skulle bruke i middagslagingen den dagen var utgått for dager eller måneder siden!

Endret av Million
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Min erfaring også. Bor i en by, jobber i en annen, så har tilgang til hele 4(!) Spar butikker i rimelig nærhet. Gjengangeren i alle 4 er feil/manglende priser, og mye dårlig dato i hyllene, så har lært at alt må sjekkes og kvittering må med! 

Anonymkode: 31f6b...6de

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...