Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut i dag at jeg er gravid. Faren er en jeg ikke er sammen med. Hjelp. Jeg har panikk. Dette var ikke planlagt i det hele tatt. Jeg er snart 32 år. Har fast jobb, høyere utdanning, egen bolig. Hva gjør man? 

Anonymkode: 11a1a...4f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt du får litt panikk, det fikk jeg også da jeg fant ut jeg var gravid første gang, selv sammen med partner. Hva du gjør videre er opp til deg. Jeg vet at jeg for min del ikke hadde ønsket å få barn uten partner, men det er jo mange som velger å gjøre det. Har du et godt nettverk? Er det mulig for deg og barnefar å prøve å være sammen om dette? 

Anonymkode: 65f87...519

Skrevet

Føder?

Anonymkode: 53f2f...c47

Skrevet

Tar det bort. Skaff en partner som ønsker barn.

Anonymkode: 2e187...0d9

Skrevet

Pust, slapp av. Ta en test og bestill en time for å avklare hvor langt du er på vei (om du ikke er sikker). Så tar du en avgjørelse når du har mer fakta. :)

Anonymkode: e7ffb...aad

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...