AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg er en mann på 35 som er litt overvektig. Har ingen dype rynker og ser ikke veldig gammel ut. Men jeg er redd for at jeg kommer til å bli veldig rynkete av å gå ned i vekt. Har gått en del den siste måneden uten at det har skjedd. Er det noe jeg kan gjøre for unngå det? Jeg går ned i vekt gradvis, det er vel gunstig? Bruker fuktighetskrem og mild ansiktsrens. Dusjer aldri lenge og aldri varme dusjer( lunkent eller kaldt) Botox er uaktuelt. Har ingenting i mot at folk gjør det, men jeg ønsker ikke bruke masse penger på utseendet. Har ikke råd til det og inntil nylig var jeg ganske fattig så ønsker ikke fremstå som en wannabe. Anonymkode: 5b4e1...39d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Damer blir mye lettere rynkete i ansiktet enn menn både av alder og vektnedgang, så jeg tror ikke du skal bekymre deg. Anonymkode: bd1da...3b6 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Damer blir mye lettere rynkete i ansiktet enn menn både av alder og vektnedgang, så jeg tror ikke du skal bekymre deg. Anonymkode: bd1da...3b6 Han blir jo ikke noe mindre rynkete selv om damer blir mer rynkete.. Anonymkode: 8cb02...bf3 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 Har flere venninner som har gått skikkelig ned i vekt, da mener jeg 40-50 kg og ingen av dem har blitt rynkete i ansiktet, litt løshud på magen og lår men ikke rynker i ansiktet. Anonymkode: 56232...193 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann på 35 som er litt overvektig. Har ingen dype rynker og ser ikke veldig gammel ut. Men jeg er redd for at jeg kommer til å bli veldig rynkete av å gå ned i vekt. Har gått en del den siste måneden uten at det har skjedd. Er det noe jeg kan gjøre for unngå det? Jeg går ned i vekt gradvis, det er vel gunstig? Bruker fuktighetskrem og mild ansiktsrens. Dusjer aldri lenge og aldri varme dusjer( lunkent eller kaldt) Botox er uaktuelt. Har ingenting i mot at folk gjør det, men jeg ønsker ikke bruke masse penger på utseendet. Har ikke råd til det og inntil nylig var jeg ganske fattig så ønsker ikke fremstå som en wannabe. Anonymkode: 5b4e1...39d Hvis du er bare litt overvektig og går gradvis ned i vekt, er det nok ingen fare for at du får rynker. Dessuten er du bare 35 år. Vent ti år før du begynner å spekulere noe mer rundt dette. Anonymkode: 2bdc6...c79
lillevill Skrevet 21. oktober 2022 #6 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann på 35 som er litt overvektig. Har ingen dype rynker og ser ikke veldig gammel ut. Men jeg er redd for at jeg kommer til å bli veldig rynkete av å gå ned i vekt. Har gått en del den siste måneden uten at det har skjedd. Er det noe jeg kan gjøre for unngå det? Jeg går ned i vekt gradvis, det er vel gunstig? Bruker fuktighetskrem og mild ansiktsrens. Dusjer aldri lenge og aldri varme dusjer( lunkent eller kaldt) Botox er uaktuelt. Har ingenting i mot at folk gjør det, men jeg ønsker ikke bruke masse penger på utseendet. Har ikke råd til det og inntil nylig var jeg ganske fattig så ønsker ikke fremstå som en wannabe. Anonymkode: 5b4e1...39d Hva med kollagen piller? eller kollagen drikke? Du kan også prøve gua sha. Det er en sånn sak som du masserer ansiktet met. Ansikt yoga er også lurt. https://cdn.nicehair.dk/products/96173/calmlish-sculpt-gua-sha-bjergkrystal-1634890039.jpg når det er sagt så synes ikke rynker er noe gutta skal bekymre seg for. Værbitte menn er da veldig attraktive.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #7 Skrevet 21. oktober 2022 Lurt med noen ekstra kilo når man kommer litt opp i årene. Man må finne en balanse mellom rynker og fett😅 Anonymkode: d6701...b58
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #8 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lurt med noen ekstra kilo når man kommer litt opp i årene. Man må finne en balanse mellom rynker og fett😅 Anonymkode: d6701...b58 Jeg synes det er mye bedre med en slank og veltrent kropp enn å ikke ha noen rynker 😊 Selv om jeg er godt over femti, veier kroppen min opp for litt rynker Kan surfe noen år til når jeg ser ut som jeg gjør fra halsen og ned. Anonymkode: fc016...f07 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #9 Skrevet 21. oktober 2022 Du får ikke rynker av å gå ned i vekt. Men du får rynker av å tenke for mye på dette. Anonymkode: b067d...e5a
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. oktober 2022 #10 Skrevet 21. oktober 2022 Du får ikke rynker av å gå ned i vekt. Hvis du er veldig overvektig, kan du få løs hud, men det sier du jo at du ikke er. For at man skal bli mer rynkete i ansiktet pga. vekta må man være veldig tynn, og gjerne en del eldre enn 35 år. Man blir ikke rynkete i ansiktet av å være normalt slank.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #11 Skrevet 21. oktober 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Lurt med noen ekstra kilo når man kommer litt opp i årene. Man må finne en balanse mellom rynker og fett😅 Anonymkode: d6701...b58 Absolutt ikke. Ekstra kilo ser bare ekstra dårlig ut uansett. Spesielt når man kommer opp i årene. Lavere vekt trumfer rynker x20. Anonymkode: 9f14b...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #12 Skrevet 21. oktober 2022 Når du er bare 35 år, tror jeg ikke du bør bekymre deg. Kommer an å på hvor "solskadet" du er fra før selvsagt, og genetikk. Noen får jo tidligere rynker enn andre. Men som person over skrev, slank og frisk trumfer tjukk og lite rynker når det kommer til utseende. Anonymkode: bca8c...46d 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #13 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg synes det er mye bedre med en slank og veltrent kropp enn å ikke ha noen rynker 😊 Selv om jeg er godt over femti, veier kroppen min opp for litt rynker Kan surfe noen år til når jeg ser ut som jeg gjør fra halsen og ned. Anonymkode: fc016...f07 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Absolutt ikke. Ekstra kilo ser bare ekstra dårlig ut uansett. Spesielt når man kommer opp i årene. Lavere vekt trumfer rynker x20. Anonymkode: 9f14b...ffc Dere om det. Ingenting er styggere enn løs elefant hud og rynker. Da er det mye diggere med en skikkelig pappakropp. Ekte menn tåler og kler å ha noen kilo ekstra. Anonymkode: 8fe94...d3c 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #14 Skrevet 21. oktober 2022 Ekte menn er slanke og tåler litt rynker. Det vitner om levd liv, følelser og erfaring. Anonymkode: bca8c...46d 1
Embla Othea Skrevet 21. oktober 2022 #15 Skrevet 21. oktober 2022 Du får ikke rynker av å gå ned i vekt. Du får rynker av å bli eldre. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #16 Skrevet 21. oktober 2022 Menn + rynker= helt ubetydelig. Anonymkode: b637c...31e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #17 Skrevet 21. oktober 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Du får ikke rynker av å gå ned i vekt. Du får rynker av å bli eldre. Men man får vel mer synlige rynker av å gå ned i vekt da fettet som har strukket ut huden forsvinner og huden ikke har det samme "fyllet" som glatter ut lenger? Anonymkode: 66464...a3d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #18 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 15.56): Jeg synes det er mye bedre med en slank og veltrent kropp enn å ikke ha noen rynker 😊 Selv om jeg er godt over femti, veier kroppen min opp for litt rynker Kan surfe noen år til når jeg ser ut som jeg gjør fra halsen og ned. Anonymkode: fc016...f07 Det blir en balanse. Snakker ikke om overvekt, men bittelitt mer bare😊 Anonymkode: d6701...b58
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #19 Skrevet 24. oktober 2022 Syns en slank og sprek kropp signaliserer ungdommelighet og vitalitet mye mer enn noen mimikkrynker. Pluss ser det på eldre kollegaer over 50 at de som er overvektige har mer fett i ansiktet som henger. Selv om de kanskje har mindre rynker enn de slanke så ser de mer dratt ut, pløsete. Anonymkode: ee0f7...638 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #20 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg har gått ned en del og ser definitivt eldre ut enn før. Mer dratt i ansiktet. Men jeg prøver å tenke at det er bedre å være normalvektig enn å se ung ut, selv om jeg synes det er vanskelig å overbevise meg selv om det. Men jeg er kvinne, jeg tror det er verre for oss. Anonymkode: ad5a8...959 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå