Gå til innhold

Spørsmål til du som er en dame. Kunne du blitt sammen med en introvert mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså en mann som ble med sosiale ting, men som likte å være litt alene også? 

Anonymkode: 0e2a9...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her

Det skulle stå ekstrovert dame i overskriften. 

Anonymkode: 0e2a9...c29

Skrevet

Er sammen med en introvert mann. 

Det er helt greit det, men han må foreslå noe sosialt i ny og ne, ellers er det slitsomt for meg å være hans "eventplanlegger" hele tiden. Jeg er ekstrovert så jeg vil ha mange baller i luften så ofte jeg kan. 

Ellers så trives vi godt sammen, har vært sammen i mange år. Ca 3/4 kvelder i uka henger han for seg selv å gjør sine greier, er ikke noe problem. 

Anonymkode: 2c444...068

• Liker 1
Skrevet

Spørs om dama er mye med familie eller venner, tenker jeg. Om hun har mange gode venner, så kan hun være mye sosial selv om du ikke er med. Dersom hun liker være mye med familie kan det raskere oppstå problemer, men det er ikke gitt at det blir problemer av det.

Kommer nok an på hvor mye du liker være alene også. Man kan miste litt respekt for en person om man føler de er veldig selvsentrerte og skal være alene og bare ta hensyn til seg selv

Anonymkode: f1359...982

Skrevet

Jeg kunne nok ikke vært sammen med en introvert mann. Hadde ikke falt for ham i utgangspunktet regner jeg med, siden det er veldig ekstroverte egenskaper/personlighet jeg har falt for. 

Skrevet

Har ikke noe å si for meg om han jeg blir sammen med er mye sosial eller ikke. Jeg liker menn som ikke må gjøre noe hele tiden og syns ekstroverte og veldig sosiale menn er slitsomt og jeg blir mer usikker på utroskap og sånn da også. Så mye heller en introvert enn ekstrovert mann så lenge han ikke var uengasjert i å være sosial mot meg. Alenetid er fint men han må engasjere seg i kommunikasjon når vi henger sammen og ikke være stum og uengasjert i å snakke med meg. Da blir det ikke givende å være med han

Anonymkode: 6567c...d5c

Skrevet

Absolutt. Er ganske introvert selv med en ekstrovert mann og syns det er litt kjipt at han så ofte skal være med på sosiale ting og tang mens jeg sitter hjemme. Blir jo med selv og er sosial utenom jobb ca 1 gang i uka men han er veldig aktiv i diverse organisasjoner og studier og kjenner at jeg savner han når vi bare sees om morgenen før jobb og om kvelden før leggetid i perioder. Hadde vært deilig om han hadde vært litt mer hjemmekjær, men jeg elsker han jo fordi han er han.

Anonymkode: 8a782...397

Skrevet

Ja, absolutt. Jeg er midt mellom ekstrovert og introvert selv, så jeg kan kjenne meg igjen i begge sider. Treffer for tiden en mann som er introvert, men ikke usosial. Han liker best å være bare vi to, selv om vi også møter andre venner innimellom.

Han har minnet meg på gleden ved å ha en samtale uten stadige avbrudd og avsporinger. Med mine venninner kan temaene springe ganske raskt og tilfeldig videre, som også kan være morsomt, men han og jeg noen ganger setter våre temaer i kø og kan snakke ferdig uforstyrret. Det er ikke sikkert at akkurat dette har med introverthet å gjøre, men jeg liker det uansett godt.

Jeg har også forståelse for at han trenger tid for seg selv. Synes det er bra at han trives i eget selskap, samtidig som jeg blir glad de gangene det kommer frem at han har savnet meg.

Anonymkode: 2decd...5ee

Skrevet

Usikker. Har nylig datet en introvert, og det blir litt lite prat og passion for min del…

Anonymkode: 42ef6...ca2

Skrevet

Ekstrovert og introvert er ikke begreper for mennesker med totale personlighetskarakterer. Jeg har alltid vært sammen med ekstro- introverte personligheter. Vi kaller det mennesker.

Anonymkode: ee275...234

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ekstrovert og introvert er ikke begreper for mennesker med totale personlighetskarakterer. Jeg har alltid vært sammen med ekstro- introverte personligheter. Vi kaller det mennesker.

*Totalt forskjellige personlighetskarakterer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...