Gå til innhold

Hvorfor er det bare noen få folkeslag rundt om i verden som fortsatt behersker ond magi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, du og resten av Qanon-gjengen får nok rett når som helst nå 😂

Anonymkode: bbf04...dbb

Ja hvis du følger litt med så ser man jo at alle narrativet faller en etter en! 
Men forstår at programmeringen er sterk… 

Anonymkode: 5c05b...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Conal skrev (3 timer siden):

Folk som leker med ond magi vil smake konsekvensene. 

Å realisere Gud kom med en pris; jeg holdte på og miste livet mitt til den mørke siden 2 ganger, og jeg måtte fucke opp dems demoner 2 ganger, den første demonen muligens en av de mektigste demoner som finnes i hva var muligens en av de høyeste super-spirituelle og supernaturlige opplevelser opplevd i hele menneskehistorien uten entogen eller psyckadelika.

Dark-magick utøvere er baby boys og feiginger. 

Jeg har gått dypt i det mørket de priser og knust det. Jeg snakker om virkelige onde skapninger, ikke noe menneske baby boy.

Jeg ble født til dette, og jeg virkelig gjør dette, til dette sekundet, og siden jeg var et lite barn.

Du har ikke engang en ide om hva jeg opplever i dette sekundet.

lol

Skjønner hva du mener. De som har gått over til den mørke siden og kommet i kontakt med sterke demoner, vil kunne oppleve sterk motstand når de/ hvis de velger å forlate dette og ta imot Jesus/ gå over til det gode. 

Sjekk ut helt utrolige historier fra Sid Roth sitt TV- arkiv, tidligere hekser og satanister, og andre som har drevet m svart magi forteller om veien ut av mørket. Og om kampen etterpå. 

Jeg har også opplevd de utroligste ting som kristen, og vitne til onde og gode krefter..... men det blir for sterk kost for KG! 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 17.25):

Du endrer nok mening når du møter det overnaturlige selv en dag.

Anonymkode: f7714...a85

Jepp, jeg gjorde det. For over 20 år siden møtte jeg en mann fra Afrika (svart) på en pub, og satt og snakket med han mens jeg ventet på toget. Vi kom inn på overnaturlige ting og  magi, og jeg sa jeg mente at det ikke fantes. Jeg husker han sa "Kom til Afrika, så skal du se." Vel, jeg trengte ikke reise til Afrika, jeg er av en helt annen mening i dag pga ting som har skjedd i mitt eget liv i Norge.

Tilbake på den tiden trodde jeg på "vitenskapen", noe som er veldig merkelig å "tro" på. Det eneste man vet er at det ikke er bevist enda. Vitenskapen vet jo ikke om det eksisterer noe magi, eller Gud eller noe som helst "overnaturlig". Vitenskap er en prosess, ikke to streker under alt i hele verden. Og vitenskapen blir stadig tilbakevist på ulike ting også, fordi den er en prosess og ikke et endelig svar.

Så om man mener at vitenskapen har motbevist at magi eksisterer, så har de altså ikke det.

Anonymkode: 5211a...0b0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til HI's spørsmål: Det er mange ting som har gått tapt for folk flest. Kan du f.ex. noe så enkelt som å dyrke poteter? Strikke eller sy? Ta vare på husdyr?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (2 timer siden):

Det eksisterer ikke og har aldri eksistert. Det du gjør her er jo egentlig å påstå at heksejaktene hadde noe for seg siden du mener noen faktisk var hekser. Det er bare vås.

Hva så? Hvis dette er sant så er det ikke rart folk slutter med det fordi de ble drept. Hadde du praktisert noe du ble drept for?

Anonymkode: a7dfd...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 17.27):

De fleste som driver svart magi er ikke klar over det selv. De får andre til å føle seg dårlig av å være kjipe med de. Trikset er å ta kontroll over egne følelser. Andre kan ikke få meg til å føle meg dårlig fordi jeg har 100% følelseskontroll. Det er veldig vanskelig å oppnå. Så ja, manipulering, psykisk vold osv får andre til å føle seg dårlig, få dårlig livskvalitet osv, uten å skade de fysisk, så man kan faktisk kalle det  svart magi. Mange som styrer verden driver med dette 

Ja, både enkeltpersoner og sekter

Anonymkode: 24125...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/21/2022 at 5:53 PM, Eryn said:

Ond magi praktiseres dessverre flere steder/ blant mange flere personer enn man er klar over. I mange asiatiske land (Thailand, Vietnam, osv.), og i mellom- Amerika (Cuba, Haiti, Honduras, Mexico osv.) er det veldig utbredt. I tillegg til det Ts nevner. Og det skjer i Norge i det skjulte. 

Jeg vet om mange enkeltpersoner som har blitt «tilbudt» å få opplæring i slike ting, og har gjerne blitt lokket og lurt inn i det, men det kommer som sagt med en pris. Prisen er ulik fra person til person. Noe må du ofre for å få kontakt med slike krefter, eller du blir rammet av uforklarlig sykdom etterpå. 

Før i Norge var overnaturlige krefter mer åpenlyst praktisert, i hvert fall i Finnmark. De stoppet blod, fikk stjålne ting levert tilbake på døra, kastet ondt over voldelige/utro ektefeller +++++ Og «Svarteboka» eksisterte og flere jeg kjente hadde denne. Det er en trolldomsbok. 

Jeg er troende kristen og tar sterk avstand fra slike ting. Kun Guds kraft er ren, god, hellig og uten noen pris! Jesus har betalt prisen på korset, og vi trenger ikke ofre noe for å komme i kontakt med Hans kraft! 

Er da ikke noe ondt med å stoppe blod. Det gjorde min oldemor og reddet flere liv.

Anonymkode: 73db9...dd9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er da ikke noe ondt med å stoppe blod. Det gjorde min oldemor og reddet flere liv.

Og det eksisterer, jeg kjenner en som kan det. Det var en lærer på et kurs hun gikk på som hadde sett det, og hun kalte henne for "heksa" :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 17.25):

Du endrer nok mening når du møter det overnaturlige selv en dag.

Anonymkode: f7714...a85

Opplys meg gjerne 

Anonymkode: 73b6a...895

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke alltid ondt å skjære opp en person heller. Kirurger redder fler liv med det. Men om det blir gjort for å drepe eller skade er det ondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Opplys meg gjerne 

Kan ikke opplyse noen om ting de ikke er mottakelig for. Prøv å lær en nyfødt algebra. Bortkastet energi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Og det eksisterer, jeg kjenner en som kan det. Det var en lærer på et kurs hun gikk på som hadde sett det, og hun kalte henne for "heksa" :laugh:

Ja, det eksisterer absolutt. Oldemor levde til jeg var midt i tenårene, så det er ikke bare noe jeg har hørt om fra andre :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke alltid ondt å skjære opp en person heller. Kirurger redder fler liv med det. Men om det blir gjort for å drepe eller skade er det ondt.

Jeg har aldri hørt om noen som bruker det på den måten. Men det er visst en regel om å ikke stoppe blod fra hodeskader fordi det kan skape store problemer. Kanskje hjerneskade, jeg vet ikke :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om noen som bruker det på den måten. Men det er visst en regel om å ikke stoppe blod fra hodeskader fordi det kan skape store problemer. Kanskje hjerneskade, jeg vet ikke :vetikke:

Du har aldri hørt at man kan redde liv gjennom operasjoner, eller hva mente du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du har aldri hørt at man kan redde liv gjennom operasjoner, eller hva mente du?

Nei, å stoppe blod for å skade noen selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Opplys meg gjerne 

Hehe, hjelper ikke før man opplever det selv ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, å stoppe blod for å skade noen selvfølgelig. 

Hvis man stopper noen sitt blod, uten at det er medisinsk indikasjon for det, får de jo blodpropp og får skader/dør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du kan ikke skade noen ved å stoppe en blødning fra et sår. Har du hørt om å stoppe blod før, eller er det helt nytt for deg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør aldri oppsøke åndeverden om man selv har en lav frekvens. Da kan man møte på mye ondskap. Demoner osv. man må være oppriktig ren før man oppsøker dette, for å få kontakt med kun gode vesner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...