AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Hei. jeg undrer meg over en ting som jeg ikke klarer helt å slå meg til ro med. jeg var sammen med en kvinne (30år og jeg 33år) i noen år. Vi begge har barn, men ikke felles. Da far til barna hennes altså eksen hennes fikk seg ny kjæreste virket alt tilsynelatende fint. Slik jeg forsto det på både hun jeg var sammen med og barna hennes. Etter en stund begynte barna hennes å klage på den nye damen til fares deres pga hun begynte også å ta ansvar og ga omsorg til barna. Og med tiden som gikk så klaget også min samboer på damen til eksen om diverse ting. Og fikk inntrykk av at min samboer heller ikke syntes så mye om henne.. men så gikk tiden selvom og jeg tenkte ikke så mye mer over det. forholdet til meg og samboer tok slutt og vi gikk ifra hverandre. Etter 1 mnd tid fra hverandre og mye savn tok vi kontakt med hverandre igjen og har det ganske fint sammen nå(vi er ikke blitt sammen «enda»). Hun overvelder meg med fine meldinger osv. og det jeg også har lagt merke til nå er at hun plutselig snakker mye fint om damen til eksen (altså damen til far til barna) og hun sier også at hun har dårlig samvittighet for henne fordi hun ikke har fått seg jobb og generelt om livssituasjonen hennes rundt dette. Og det får meg til å lure på hvorfor hun nå plutselig får dette? Hva som liksom har endret seg på den mnd/tiden meg og hun jeg var sammen med? jeg har tenkt litt på, kan det hende at hun jeg var sammen med og eksen hennes kan ha rotet seg opp i noe sammen også sitter hun nå igjen med dårlig samvittighet ovenfor henne og samtidig overvelder meg med fine meldinger for å dempe samvittigheten sin? Eller er det bare jeg som tenker for MYE?! Anonymkode: 3916a...249
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Du tenker for mye. Det er lett å være skeptisk til nye mennesker men så lærer man å kjenne de og skjønner at de er bra mennesker alikevel. Det er dette som har skjedd her Anonymkode: 9e09b...e01 3
Tenkere Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du tenker for mye. Det er lett å være skeptisk til nye mennesker men så lærer man å kjenne de og skjønner at de er bra mennesker alikevel. Det er dette som har skjedd her Anonymkode: 9e09b...e01 Ok. Men dette er jo ikke nye mennesker? Saken er jo at hun jeg var sammen med plutselig nå syntes så nye fint om damen til eksen sin og har dårlig samvittighet for henne pga jobb situasjonen hennes, noe hun ikke har brydd seg om tidligere.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 Tenkere skrev (1 time siden): Ok. Men dette er jo ikke nye mennesker? Saken er jo at hun jeg var sammen med plutselig nå syntes så nye fint om damen til eksen sin og har dårlig samvittighet for henne pga jobb situasjonen hennes, noe hun ikke har brydd seg om tidligere. Er det ikke lov å sympatisere med noen selvom man ikke liker de så godt? Er det rart at å godta ny stemor er en prosess hvor man over tid lærer deg å like henne bedre? Hvordan du klarer å røre dette sammen til at det skulle være tegn på at dama di har rotet med sin opptatte eks henger virkelig ikke på grep. Gjør noe med konspiranoiaen din Anonymkode: 9e09b...e01
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 Hun er vel glad hun får avlastning for barna. Anonymkode: 1191e...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå