Gå til innhold

Hadde du vært sammen med en 5/10? men han/hun har ok personlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okeyy jeg trenger tips om noe. Det er en fyr som liker neg, han behandler meg bra osv, men han er ikke så kjekk, jeg kunne gjort en del bedre utseende messig for å si det sånn. Men som sagt, han er snill, støttende, osv. Men om det var deg, hadde du gitt personen sjanse? For jeg vet at han ikke hadde gjrt det om han syntes jeg var 5/10, så hvorfor skal  jeg gi han sjanse? eller hva tenker du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Tenker du er overfladisk. 

Skrevet

At å kunne uttrykke seg godt skriftlig også er viktig, tenker jeg.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

At denne tråden er i feil forum :) 

• Nyttig 2
Skrevet
3 minutter siden, Athena Catalina said:

Tenker du er overfladisk. 

no way du er seriøs. Det er jo han som er overfladisk her, jeg behandler han ikke bra engang og han fortsetter å prøve, det viser at han  ikke bryr seg om personligheten min blandt annet, han synes bare at jeg er fin. Så hvorfor skal jeg være naive å like han bare pga personligheten hans?

• Liker 1
Skrevet

Gud bedre 

• Liker 2
Skrevet
Queen BB skrev (1 minutt siden):

no way du er seriøs. Det er jo han som er overfladisk her, jeg behandler han ikke bra engang og han fortsetter å prøve, det viser at han  ikke bryr seg om personligheten min blandt annet, han synes bare at jeg er fin. Så hvorfor skal jeg være naive å like han bare pga personligheten hans?

Høres ut som dere to har en solid grunnmur sammen😬

• Liker 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Da er dere begge overfladiske da.

Skrevet
1 minutt siden, Athena Catalina said:

Da er dere begge overfladiske da.

jeg nei? Jeg bryr meg ikke så mye om hvordan en fyr ser ut, alle bryr seg litt, hvis du sier noe annet lyver du, det er bare fakta. Men siden utseende er den eneste grunnen til han liker meg klarer jeg ikke å like han fordi han har ikke noe å offer at that point. Men hvis han var 5/10. men brydde seg om meg som person hadde det vært en annen sak, men det hadde fortsatt ikke endret at han er 5/10.

Skrevet

Jeg forstår ikke dette verdensbildet og er egentlig glad for det.

Jeg er så gammel og enkel at jeg blir sammen med noen hvis jeg har følelser for dem. 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Flere jeg kjenner er lykkelig gift med menn de ikke umiddelbart ble tiltrukket til utseendemessig. Det ble de imidlertid etterhvert som de forelsket seg, og så fikk dype følelser. 

Dette med å sette nummer på utseendet er imidlertid temmelig individuelt. En venninne av meg, som alltid har likt veldig slanke og senete menn, beskrev mannen hun datet (og siden giftet seg med) som "Han er tykk og absolutt ikke min type. Jeg synes ikke han er tiltrekkende utseendemessig, men liker ham likevel veldig godt som person. " For henne var han i utgangspunktet kanskje 4 eller 5 av 10 utseendemessig. Jeg forventet en veldig tykk mann som ikke var særlig pen da jeg omsider skulle treffe ham, men hun skal være glad for at jeg allerede var gift og hun hadde kapret ham, for han var 8-9 av 10 på min skala. Akkurat min smak angående utseende. Så hvem bestemmer egentlig hvor man er på slik skala?

Nå synes hun forøvrig at han er flotteste mannen i verden. Det skjedde parallelt med at hun fikk følelser for ham, fordi han er en utrolig bra mann totalt sett. At hun i utgangspunktet likte best svært slanke menn (knoklete i mine øyne), det er glemt for lenge siden. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Trolltunge said:

Flere jeg kjenner er lykkelig gift med menn de ikke umiddelbart ble tiltrukket til utseendemessig. Det ble de imidlertid etterhvert som de forelsket seg, og så fikk dype følelser. 

Dette med å sette nummer på utseendet er imidlertid temmelig individuelt. En venninne av meg, som alltid har likt veldig slanke og senete menn, beskrev mannen hun datet (og siden giftet seg med) som "Han er tykk og absolutt ikke min type. Jeg synes ikke han er tiltrekkende utseendemessig, men liker ham likevel veldig godt som person. " For henne var han i utgangspunktet kanskje 4 eller 5 av 10 utseendemessig. Jeg forventet en veldig tykk mann som ikke var særlig pen da jeg omsider skulle treffe ham, men hun skal være glad for at jeg allerede var gift og hun hadde kapret ham, for han var 8-9 av 10 på min skala. Akkurat min smak angående utseende. Så hvem bestemmer egentlig hvor man er på slik skala?

Nå synes hun forøvrig at han er flotteste mannen i verden. Det skjedde parallelt med at hun fikk følelser for ham, fordi han er en utrolig bra mann totalt sett. At hun i utgangspunktet likte best svært slanke menn (knoklete i mine øyne), det er glemt for lenge siden. 

Det er ikke mulig å få følelser for noen hvis du synes de er stygge, så i denne sammenhengen betyr det bare at hun måte finne han attraktiv før det skjedde, så tro det eller ei, hun synes ikke at han er stygg, ellers hadde hun ikke fått følelser for han. Det er dumt å bli sammen med noen du ikke synes er fin og presse deg selv for å få følelser for dem, fordi gutt/men hadde ikke gjort det samme for deg.

Skrevet

Det er ikke mulig å få følelser for noen hvis du synes de er stygge, så i denne sammenhengen betyr det bare at hun måte finne han attraktiv før det skjedde, så tro det eller ei, hun synes ikke at han er stygg, ellers hadde hun ikke fått følelser for han. Det er dumt å bli sammen med noen du ikke synes er fin og presse deg selv for å få følelser for dem, fordi gutt/men hadde ikke gjort det samme for deg.

Virker som du vet det meste du, minus riktig forum å poste denne tråden i..

• Hjerte 2
Skrevet

Nei hun var ikke tiltrukket av utseendet hans, men var tiltrukket av personlighet. Hadde det så kjekt med ham, og alt føltes så naturlig og trygt mellom dem at hun trivdes enormt sammen med ham. Det var utgangspunktet. Hun måtte ikke presse seg til å få følelser, det bare skjedde, og når det skjedde kom også tiltrekning generelt. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke noe om å ha skalaer om folk sitt utseende, folk er mer enn hvordan de ser ut. Jeg bryr meg først og fremst om personligheten, det er personligheten man blir forelsket i når man forelsker seg

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Virker som du vet det meste du, minus riktig forum å poste denne tråden i..

Jepp...

• Liker 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Høres ut som dere to har en solid grunnmur sammen😬

😆

Gjest Agent smith
Skrevet

Ingen under 9 er bra nok. Er ikke personligheten man skal sitte å se på lizzom😁

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Er du en 6/9?

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Kan jo snu henne bak fram da hvis 5 av 10😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...