Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ekstra god kompis som han nærmest forguder? Min samboer har en sånn en. 

Anonymkode: 892b5...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mann og har hatt en kompis jeg nærmest forgudet. Holder han fortsatt skyhøyt, men jeg forguder han ikke like mye som jeg gjorde de første årene. 

Anonymkode: f8c75...6c1

Skrevet

Nei. Men hadde vært hyggelig om han hadde det. Og at han kompisen hadde ei dame jeg likte også. 

Anonymkode: f9256...d57

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er mann og har hatt en kompis jeg nærmest forgudet. Holder han fortsatt skyhøyt, men jeg forguder han ikke like mye som jeg gjorde de første årene. 

Anonymkode: f8c75...6c1

Satte du han foran en eventuell kjæreste? 

Anonymkode: 892b5...f12

Skrevet

I tenårene hadde jeg en treningskompis som jeg også hadde mye sex med. Vi spilte håndball, fotball og hadde sex, var stort sett hva vi drev med når vi ikke var på skolen. Som voksen har jeg veldig gode mannlige venner, men ingen som jeg har noe som engang ligner på det forholdet jeg hadde i tenårene. Han var morsom, deilig, sexy, kåt, pen. 

Anonymkode: f7179...f0a

Skrevet

Eksen hadde det en periode. En kompis som kom foran alt annet, jeg likte ikke måten han snakket til meg eller om meg. Etter hvert begynte eksen å se dette selv. De har ikke hatt kontakt på 2 år. Heldigvis er det ikke bare oss, denne kompisen mister flere og flere kamerater med sin dominerende væremåte.

Anonymkode: c20a3...495

Skrevet

Nei, men to av eksene mine hadde det.

Jeg likte ikke disse vennene de forgudet heller - de forgudet menn som hadde de dårligste sidene til eksene mine, dyrket menn som lignet litt på dem selv. Selvmytologisering og dyrking av mannlige kunstnere. Snakket om mannlig lidelse på en selvmedlidende måte. Min fremtidige kjæreste må gjerne ha en han dyrker, en venneforelskelse, men jeg håper han forguder noen med helt andre typer dyder. Da må jeg for øvrig velge en annen type mann.

Anonymkode: e7270...466

Skrevet

Mannen min hadde det for noen år siden. Det startet som to vennepar, kona og jeg kom godt over ens. Jeg var glad for at han hadde så god venn. Men etterhvert vi konene og barna helt på sidelinjen. Mannen min og kameraten snakket på telefonen hver dag og var sammen flere ganger i uka, de hadde veldig intern humor og ingen interesse for oss konene. De foretrakk å feste sammen, fremfor å gjøre ting sammen med ungene sine. Til slutt satt jeg ned foten og ba han velge. Han valgte meg. Dette taklet ikke kameraten, som prøvde å skape splid mellom oss. Det var mye drama. Til slutt måtte vi begge kutte han helt ut av livene våre. Kona gikk etterhvert fra han og han er i dag ganske alkoholisert. Mannen min er en helt annen uten han, nå setter han familien først.

Anonymkode: fe7c1...a75

Skrevet

Mannen min har en kompis han har en bromance med. Jeg pleier å tulle med at hvis han noen gang er utro så er det med den kompisen. 

Anonymkode: 7f7f5...f48

Skrevet

Mannen min har hatt ørten bromances i løpet av de årene vi har vært sammen. 😂

Det er liksom alltid noen: En kamerat, en kollega (aka. «jobbkone», men det er alltid en mann 😆) Flytter kompisen eller kollegaen slutter så er det en ny en. 😅

Akkurat nå har han vel en bromance med både en kollega og en kamerat, men bromancen med kameraten har blitt noe redusert siden jeg ikke lenger liker han så godt. 😅

Anonymkode: 8d338...0cb

Skrevet

Nei

Anonymkode: c47c6...a05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...