Gjest gjest Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Keffår e guttår så glae i å få en blow job? Greit...d e jevla godt for de, men må de ha d haila tiå ford åm? Tyben min vil ha meg t å gje an en blow job jevla ofte å d e jevla plagsåmt... nogn såm e i samme situason?
Gjest Aria Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Med forbehold om at jeg ikke har forstått det du skrev: Nei..
Gjest Piper Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Du skal bare gjøre det når du selv føler for det, for han kan ikke tvinge deg til det. Nekter han å stoppe, be han slikke deg hele tiden. Ellers tror jeg kanskje du ville fått mer respons, om du ikke skrev sms språk blandet med dialekt.
Orestes Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 Tok et øyeblikk å avkode den meldingen, ja. men uansett: Si nei når du ikke gidder, da. Eller som Piper sier: sett han i arbeid selv..
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Akkurat samme grunnen til at vi vil bli slikket hele tiden? Det er jo så nam!
Lassie Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 Nei, har ikke det problemet. Ønsker han å bli sugd og jeg ikke vil, så sier jeg nei. I et forhold er det viktig å være åpen om sånt, sånn at man kan tørre å si nei om man ikke vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå