Gå til innhold

?

Nowayback

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke menn i 30 årene som er attraktive men godt trente menn i 20 årene. Men bare se og ikke røre for min del.. Har da såpass moral til å ikke være en gammel gris 

Anonymkode: 31705...655

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg men du er ikke en ungfole i 30 årene. Du overvurderer egen attraktivitet. Det er i 30 årene menn begynner å miste håret og få grått skjegg og dårligere kroppsbygning så en mann i 30 årene er like lite attraktiv som en i 40 og 50 årene

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 kan til nød gå (i fantasien vel og merke), men absolutt ikke noe yngre enn det.

Anonymkode: bbe1d...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngre menn som bare ønsker sex er no go, men om de vil ha forhold så er det turn on. Menn generelt som bare vil ha sex og ikke er seriøse, er ikke noe for meg. Nå er jo jeg 49 da og har en kjæreste som er 16 år yngre. Og han ville jo ha meg som kjæreste og ikke bare fuck friend. Fuck friend kan være bra å ha det og, men da er ikke alderforskjellen så nøye for meg, bare jeg tenner på dem.

Anonymkode: 63ce7...69e

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sorry meg men du er ikke en ungfole i 30 årene. Du overvurderer egen attraktivitet. Det er i 30 årene menn begynner å miste håret og få grått skjegg og dårligere kroppsbygning så en mann i 30 årene er like lite attraktiv som en i 40 og 50 årene

Jeg har ikke sagt noe om egen attraktivitet, for så vidt. Dessuten er alle mine tidligere erfaringer med kvinner i 20-åra sånn sett. Når det er sagt så er jeg vel beviset på at ikke alle tenner på stramme og veltrente kropper.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fuck friend kan være bra å ha det og, men da er ikke alderforskjellen så nøye for meg, bare jeg tenner på dem.

Fullstendig enig !    Nå er jeg "bare" 46 da, men synes menn i slutten av tjueåra og opp til et par og 30 er de hotteste og mest sexy.  Akkurat mellom gutt og gubbestadiet. Har rukket å få litt erfaring, men er fortsatt fulle av testosteron og virilitet.  Er det en skikkelig rå og mandig type, kan jeg strekke meg til 35. Jeg er "raus" og sier 25 - 35  som prime-time for menn   😜

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eh, selvfølgelig er en ung mann i midten av 30 årene en ungfole i forhold til en middeladrende dame i 50 åra som ts refererer til. I 99 % av tilfellene kan kvinner på den alderen bare glemme så mye yngre menn. Skjønner ikke hvorfor du er så passiv-aggressiv.

Kan heller ikke skjønne ts, når han sier at han får damer i 20-årene. Mener det må være noe galt når man tenner på gamle, rynkete kvinner fremfor stramme og flotte unge kvinner i 20-årene.

Anonymkode: b2b40...ba0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke sagt noe om egen attraktivitet, for så vidt. Dessuten er alle mine tidligere erfaringer med kvinner i 20-åra sånn sett. Når det er sagt så er jeg vel beviset på at ikke alle tenner på stramme og veltrente kropper.

Tror du misforstår hva jeg mente. Hvis kroppen ikke er ung og veltrent så kan jeg likegjerne velge en jevnaldrende mann siden kroppene ikke er det som gjør utslaget da. Skal jeg ha en yngre elsker så går det kun på utseendet og kropp for min del 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er 53 år, hun mener alt under 35 er uinteressant.

Jeg som mann på 48 år synes jo også damer under 35 er uinteressant. 

Så for vårt vedkommende så er jo 35-40 den perfekte alderen hvis man skal sikte seg nedover.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (2 timer siden):

F.eks at de tenner på menn i midten av 30-åra?

Er det stort sett såpass nærme sine egne barns alder, at det blir uaktuelt? Selv er jeg 36 og tenner så ekstremt på kvinner i den aldersgruppen.

Har aldri turt å prøve meg på noen, for tenker at de syns det er patetisk at en ungfole som meg prøver seg. I tillegg vil man vel ikke kun være noens fantasi heller. De som liker såpass yngre menn vil vel sikkert ha et forhold, og ikke bare sex. Jeg må vel være så ærlig og si at min drøm hadde vært et fuckfriend-forhold som kunne vare så lenge begge var single.

Min drømmepartner er en kollega på 60. Men det kan jeg bare glemme siden hun er gift.

Tidligere var jeg mest opptatt av kvinner som var yngre enn meg. Nå har tanken på en betraktelig eldre partner tatt overhånd og er det eneste jeg tenker på. Det er jo tabuet ved det hele som tenner litt ekstra, men samtidig er det det som også gjør det vanskelig å praktisere,

Har prøvd tinder og datingsider, men det sitter langt inne å være ærlig om ønskene når jeg viser bilde av ansikt og plutselig er "tante Kari" på tinder og leser det..

Et ekstra hinder kan være at jeg bor på sørlandet, og at kvinner ikke er like løssnuppne som f.eks i Oslo.

52 kvinne her med en på 39 som kjæreste. Så ja han er verdens beste mann jeg har møtt. 

Unge menn kan være kjekke men når det er kun sex de er ute etter er det uinteressant for min del. Men pene og se på ja.

Anonymkode: a3916...131

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Eh, selvfølgelig er en ung mann i midten av 30 årene en ungfole i forhold til en middeladrende dame i 50 åra som ts refererer til. I 99 % av tilfellene kan kvinner på den alderen bare glemme så mye yngre menn. Skjønner ikke hvorfor du er så passiv-aggressiv.

Kan heller ikke skjønne ts, når han sier at han får damer i 20-årene. Mener det må være noe galt når man tenner på gamle, rynkete kvinner fremfor stramme og flotte unge kvinner i 20-årene.

Tenker det samme når unge kvinner tenner på rynkete menn med hengeballer fremfor stramme og flotte menn i 20 årene. Men så komme jeg på at de ikke tenner på de eldre mennene er jo Gucci vesken de skal få etter runden. Rynkete menn med måne er ikke så sexy det heller.

Anonymkode: d7fd8...b91

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

I 99 % av tilfellene kan kvinner på den alderen bare glemme så mye yngre menn

Du aaaner ikke hvor feil du tar der.    :fnise:

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 50-årene og synes såpass unge menn (30-årene og yngre)kan være både kjekke og attraktive, men jeg tenner ikke på dem. De jeg kan føle noe sånt for er nærmere meg i alder, innenfor ca. 10 år eldre/yngre enn meg.

Anonymkode: d593f...696

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (28 minutter siden):

Du aaaner ikke hvor feil du tar der.    :fnise:

Du er èn person.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tull og vas. I 20 årene ser de ut som gutter og ikke menn😉 30 årene er menn sin gull alder. Det vet alle som er i 30 årene selv😀

Kroppslig: Har sixpack, blir tatt for å være yngre enn jeg er, trener 5 ganger i uken, høy og bredskuldret, fin hårmanke, ikke antydning til hverken grått hår eller skjegg.

Ellers er jeg sosialt oppegående, stort nettverk, bra jobb/utdannelse, enebolig med garasje, to biler (en sportsbil og en for komfort og turer/fjell, motorsykkel og båt. 

Jeg har sinnsykt draget men så er ikke alle like kjekk og veltrent som meg. Men alle studier viser at menn scorer best i 30 årene overall, siden da har man ting på stell og blitt mann og ikke gubbete. 

Anonymkode: 02455...8c9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tull og vas. I 20 årene ser de ut som gutter og ikke menn😉 30 årene er menn sin gull alder. Det vet alle som er i 30 årene selv😀

Kroppslig: Har sixpack, blir tatt for å være yngre enn jeg er, trener 5 ganger i uken, høy og bredskuldret, fin hårmanke, ikke antydning til hverken grått hår eller skjegg.

Ellers er jeg sosialt oppegående, stort nettverk, bra jobb/utdannelse, enebolig med garasje, to biler (en sportsbil og en for komfort og turer/fjell, motorsykkel og båt. 

Jeg har sinnsykt draget men så er ikke alle like kjekk og veltrent som meg. Men alle studier viser at menn scorer best i 30 årene overall, siden da har man ting på stell og blitt mann og ikke gubbete. 

Anonymkode: 02455...8c9

Har aldri hørt en kjekk veltrent mann som snakker som deg. Å du kan ikke si overall for de fleste menn får redusert hårlinje i midten av 20 årene. Hvis du ennå har hår og hår linje så er du en av di heldige.

Anonymkode: d7fd8...b91

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du er èn person.

Ja, og det er du også.

Det har skjedd mye på det området ila. av de siste 2-3 tiår skjønner du. Slett ingen uvanlighet eller sensasjonell sjeldenhet lenger at modne kvinner har yngre elskere. Men du vil vel ikke høre på det øret.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Oi bitter much?

Anonymkode: 5bc97...10d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...