AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Har akkurat brukt opp forsikringa på 60 000 på hund. Nytt forsikringsår er ikke før 1 mars. Syns det er skummelt fordi han er 11 år og det har bare dukket opp flere og flere ting i det siste. Siste gangen måtte jeg ut med 20 000 selv. Kjenner at det ikke går flere ganger. Har hos agria og ser ut som Max der er 60 000. Det er jo brukt opp. Kan jeg tegne forsikring et annet sted? Ting kan jo skje, han kan bli påkjørt i mårra, brekke et bein.. hva som helst.. Anonymkode: 0d3c4...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Hvis det skjer noe mer er det kanskje best å la han slippe? Hunden din har gått igjennom nok syntes jeg... Anonymkode: 4668c...a61 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 For en hund på 11 år vil du nok ikke få ny forsikring tegnet i nytt selskap. Ikke uten at polisen koster ekstremt mye.. Anonymkode: 047b8...350
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 Hvordan er helsa til hunden? Om det har dukket opp flere og flere ting i det siste, så er det lov å velge avlivning om han blir syk igjen. Når han er 11 år gammel, så blir han å regne som gammel. Med alderdom kommer som regel sykdom, smerte og plager. Har han allerede hatt en del sykdommer/plager nå, så vil det sannsynligvis ikke avta etterhvert som han blir eldre. Med en gammel hund, så er det lov å ta økonomi i beregning når hunden får plager. Det er ikke noe dere skal føle skyld for. Det er bedre at hunden får sovne inn før den blir så plaget at den har mer vonde øyeblikk enn gode. Anonymkode: 95c78...362 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan er helsa til hunden? Om det har dukket opp flere og flere ting i det siste, så er det lov å velge avlivning om han blir syk igjen. Når han er 11 år gammel, så blir han å regne som gammel. Med alderdom kommer som regel sykdom, smerte og plager. Har han allerede hatt en del sykdommer/plager nå, så vil det sannsynligvis ikke avta etterhvert som han blir eldre. Med en gammel hund, så er det lov å ta økonomi i beregning når hunden får plager. Det er ikke noe dere skal føle skyld for. Det er bedre at hunden får sovne inn før den blir så plaget at den har mer vonde øyeblikk enn gode. Anonymkode: 95c78...362 Har vært helt frisk inntil nylig. Fikk på 11 års kontrollen beskjed om at han var veldig fin for alderen. Vært på røntgen osv, lite forkalkninger. Blodprøvene har vært perfekte hele veien. Men så smalt det til med en skikkelig skade som kostet 50 000. Hadde jo brukt en del før også på røntgen, fjerning av noen kuler osv. Så nå er det tomt og det stresser meg veldig. Hentet medisiner til han etter operasjonen idag og bare det var noen tusen som jeg ikke får dekket. Tenker derfor med gru på om det skjer noe som helst nå.. Anonymkode: 0d3c4...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå