AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg skal passe et par barn i Oslo i dag, hva kan vi finne på? Barna er 9 og 12 år. Jenter. Jeg er ikke kjent i Oslo men kan ta taxi dit det er gøy å være. Anonymkode: 987a2...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Del Skrevet 21. oktober 2022 Teknisk museum Anonymkode: ea760...b8b 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Del Skrevet 21. oktober 2022 Drikk boba tea hos TeaOlogy i prinsens gate, det liker alle i den alderen! Besøk botanisk hage, teknisk museum, guidet gruppe på Freia-fabrikken, bare for å nevne noe 👏🏻 Anonymkode: d7f06...71c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Del Skrevet 21. oktober 2022 Tja, nå vet ikke jeg hvor i Oslo disse bor, men jeg tipper en jente på 12 vet godt hvor nærmeste kollektivtrafikk til sentrum er. Og morsomme ting å finne på... Det kommer jo litt an på. Hva liker jentene? Det er mange museer og kinoer og teater og masse slikt. Eller om de er interessert i VR eller Escape-room, så finnes det sånne som egner seg også for barn. (Harry Potter escape room f.eks.) Mange synes det er gøy med "fangene på fortet" eller andre sånne greier. Men jeg tror egentlig at to jenter på 9 og 12 kan synes det er spennende nok å gå en tur opp hovedgata, spise burger (Max burger anbefales til barn) og generelt bare være sammen og gjøre noe man ikke pleier. Anonymkode: 81801...052 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #5 Del Skrevet 21. oktober 2022 Bor de i Oslo, eller er det fremmed for dem? Hvor i Oslo bor de i så fall? Men Hovedbiblioteket er kjempefint, dere kan gå på kino, i butikker, museer (slår et slag for botansiks haf\ge og naturhistorisk museeum der), dere kan bowle, dra til reptilhuset. Bor de der og du skal være i deres hjem, kan dere jo bare bake, se film ol? ikke ta taxi, ta trikk! Anonymkode: 64361...3dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #6 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Teknisk museum Anonymkode: ea760...b8b Det er to jenter på 9 og 12. Ikke to femåringer. Anonymkode: 91951...6eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #7 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Drikk boba tea hos TeaOlogy i prinsens gate, det liker alle i den alderen! Besøk botanisk hage, teknisk museum, guidet gruppe på Freia-fabrikken, bare for å nevne noe 👏🏻 Anonymkode: d7f06...71c Du tror freia-fabrikken har guidede turer hver dag? Med dropin? Anonymkode: 91951...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #8 Del Skrevet 21. oktober 2022 Viss de er fra Oslo er det vel ikke så spennende for de å ralle rundt? Rusle en tur i finværet. Kjøp noe god mat, shoppe litt. Ikke ta taxi, få 12åringen til å hjelpe deg med kollektiven som er veldig bra her i byn. Anonymkode: 16a7a...e9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 21. oktober 2022 #9 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er to jenter på 9 og 12. Ikke to femåringer. Anonymkode: 91951...6eb Hehe… Teknisk museum er gøy for alle, men ikke noe jeg hadde giddet. Det jeg tipper den aldersgruppen synes er gøy: Donut på Talormade, sånn boblete på Teaology. Kanskje bruke litt penger på Lush om de er opptatt av sånt, tusle innom Outland om det er av interesse. Botanisk Hage er fint. Tweens vil ikke nødvendigvis på museum, de kan like godt synes shoppingstrøk og populære cafeer tilpasset alderen er gøy (som donuts og boblete). Taxi er døvt, T-banen er halve moroa for besøkende. Tar noen få minutter til Tøyen og botanisk hage. Endret 21. oktober 2022 av DundreMilfin 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #10 Del Skrevet 21. oktober 2022 DundreMilfin skrev (5 minutter siden): Hehe… Teknisk museum er gøy for alle, men ikke noe jeg hadde giddet. Det jeg tipper den aldersgruppen synes er gøy: Donut på Talormade, sånn boblete på Teaology. Kanskje bruke litt penger på Lush om de er opptatt av sånt, tusle innom Outland om det er av interesse. Botanisk Hage er fint. Tweens vil ikke nødvendigvis på museum, de kan like godt synes shoppingstrøk og populære cafeer tilpasset alderen er gøy (som donuts og boblete). Taxi er døvt, T-banen er halve moroa for besøkende. Tar noen få minutter til Tøyen og botanisk hage. Signerer denne! Populære kafer, lush og litt shopping er det morsomste i denne alderen Teknisk museum er de nok lei av og vil sikkert oppleves litt kjedelig. Anonymkode: 3cb76...a19 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #11 Del Skrevet 21. oktober 2022 Min 10-åring fra Oslo har ikke nevneverdig lyst på teknisk museum lenger. Det er vi ferdige med. Botanisk hage skriker nok heller ikke til henne, men de andre tingene er gode forslag. Anonymkode: 1923c...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #12 Del Skrevet 21. oktober 2022 Når det er sagt så er en fredagskveld hjemme med god mat, godteri og noe på tv også helt ok. Anonymkode: 1923c...f32 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #13 Del Skrevet 21. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er to jenter på 9 og 12. Ikke to femåringer. Anonymkode: 91951...6eb Teknisk museum er jo dritgøy for alle aldre! Anonymkode: 8e6b0...e19 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #14 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Teknisk museum er jo dritgøy for alle aldre! Anonymkode: 8e6b0...e19 Nei, virkelig ikke. Jeg ser ikke sjarmen med teknisk museum. Har du vært der en gang så har du vært der. De jentene her som bor i Oslo har garantert vært der flere ganger allerede og vil ikke løpe begeistret rundt. Anonymkode: 3cb76...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2022 #15 Del Skrevet 21. oktober 2022 Outland har sikkert et eller annet de liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #16 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei, virkelig ikke. Jeg ser ikke sjarmen med teknisk museum. Har du vært der en gang så har du vært der. De jentene her som bor i Oslo har garantert vært der flere ganger allerede og vil ikke løpe begeistret rundt. Anonymkode: 3cb76...a19 Jeg er 30 og har likt teknisk museum i alle år, fra barndom, tenårene og nå som voksen. Skjønner ikke hva du snakker om 😅 Anonymkode: 1119d...420 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #17 Del Skrevet 21. oktober 2022 11 og 14 åringene her elsker teknisk museum. Begge jenter. De er glade om de slipper sentrum. Bor jentene i Oslo så har de sikkert en formening om hva de vil, er de tilreisende er det jo mye å gjøre. Nevnte teknisk museum, naturhistorisk museum, paradox skal være bra. Anonymkode: 07eee...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå