Gjest Gjest_Nissemor_* Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Jeg skal ha juleverksted med voksne og barn mellom 1 og 10 år. Har hatt det i mange år nå, og begynner å bli litt lei av fyrstikkesker og julehjerter. Hva lager dere på juleverksted?
Gjest Madeline Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Jeg laget trolldeig og vi fikk laget mange utrolig flotte figurer som vi har malt etterpå. Kjempefine til å pynte meg og flotte julegaver. Trolldeig er utrolig lett og billig å lage også (2 kopper mel, 2 kopper salt og 1 kopp vann).
Gjest Madeline Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Du kan også ha granbar, kongler, mose ol som dere kan lage fine dekorasjoner eller kranser av.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Har også tenkt å ha juleverksted i år og har tenkt på følgende aktiviteter: - glassmaling (på billige glassting, lysestaker, krus, etc) - lage kort og gavelapper (i papp dekoreres m klistremerker, glitter, glansbilder, utklipp av servietter etc) - julekuler til å henge på treet (isoporkuler som dekoreres m maling, lime på glittergilander, stjerner etc) - bivokslys (passer godt for de minste også iom det er enkelt og ikke skal smeltes) - dorullnisser - snømenn/nisser av isoporkuler
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 - Tove ull - lage feks snøballer, røde epler, nisser etc. - Gryteunderlag: Male med porselensmaling på keramikk-fliser.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Vi var en gang fire venner og noen flasker rødvin, og endte opp med 27 meter juletrelenker av glanspapir.
Belit Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 Vi lager spiselige ting. Marsipan, pepperkaker, brente mandler osv. Marsipan og pepperkaker er fint for barna, men alt som har med smeltet sukker å gjøre utelukker nødvendigvis de små dessverre.
Gjest Fantus Skrevet 4. desember 2005 #8 Skrevet 4. desember 2005 Lag julekort. Finnes masse papir og klistremerker som man kan lage finfine kort av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå