AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=275904524 Litt for dyr? Og hva med planløsning? Anonymkode: 8dd91...ff1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Prisen har jeg ikke noe forhold til. Synes planløsningen så ok ut. Men jeg ville aldri bodd der selv. Det er helt klart svært subjektivt. Grunnene for det: - dritkjedelig og uinteressant bolig. Gir ikke meg noen som helst følelser for den. Det er helt klart svært subjektivt. - boligen er lagt opp i en lang "tarm" som bare ikke gir noe hyggelig følelse. - foretrekker boarealet (stuer og kjøkken) i inngangsetasjen. - mye trapper. Anonymkode: 4cd03...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 Enig med den over. Og et helt elendig uteområde. Sitte ute å stirre rett inn i en skråning med grus, ble trist av å se det. Hater også avlange rekkehus med smale rom. Nei denne var ingen slager hos meg Anonymkode: 6a9c8...84d 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg likte den, jeg! Anonymkode: 1c1c1...e7b 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #6 Skrevet 21. oktober 2022 Nei takk. Hadde ikke orket at så mange kan se rett inn i boligen min .. Anonymkode: 73330...a4d 6
kri.star Skrevet 21. oktober 2022 #7 Skrevet 21. oktober 2022 Utsikt - steinhaug eller rett inn til naboen. Helt uten sjarm og egenart. en avlang firkant, that's it. Dårlig utnyttelse av plassen, dårlig plaløsning. Her er det helt tydelig at utbygger kun har tenkt penger; hvordan får opp ett bygg raskest og billigst mulig helt uten å tenke på at mennesker skal bo og trives der. Hvordan er støyen og ikke minst veistøvet fra veien som ligger kloss oppi huset på baksiden der? Betale 6 millioner for det der, totalt uakuelt! 4
kri.star Skrevet 21. oktober 2022 #8 Skrevet 21. oktober 2022 (endret) 1 minutt siden, mrs.tld said: Endret 21. oktober 2022 av mrs.tld Alt var feil
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #9 Skrevet 21. oktober 2022 mrs.tld skrev (1 minutt siden): Utsikt - steinhaug eller rett inn til naboen. Helt uten sjarm og egenart. en avlang firkant, that's it. Dårlig utnyttelse av plassen, dårlig plaløsning. Her er det helt tydelig at utbygger kun har tenkt penger; hvordan får opp ett bygg raskest og billigst mulig helt uten å tenke på at mennesker skal bo og trives der. Hvordan er støyen og ikke minst veistøvet fra veien som ligger kloss oppi huset på baksiden der? Betale 6 millioner for det der, totalt uakuelt! Hvis du ser litt nøyere etter så er ikke prisen 6 mill, den er 12,49 mill. Og disse boligene er vel sånn omtrent de minst attraktive jeg kan tenke meg til den prisen. Joda, beliggenheten er grei den, dersom man ønsker å bo i det området, men 12,49 mill for et rekkehus hvor de har bygget alt for tett, ingen privat hage, utsikten er enten til ei steinrøys eller rett inn til naboene og man får alle ulempene ved et rekkehus, som ingen vinduer på langsiden av huset og mulig støy fra naboen? Nei takk! Anonymkode: b765f...0ca 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #10 Skrevet 21. oktober 2022 mrs.tld skrev (4 minutter siden): Utsikt - steinhaug eller rett inn til naboen. Helt uten sjarm og egenart. en avlang firkant, that's it. Dårlig utnyttelse av plassen, dårlig plaløsning. Her er det helt tydelig at utbygger kun har tenkt penger; hvordan får opp ett bygg raskest og billigst mulig helt uten å tenke på at mennesker skal bo og trives der. Hvordan er støyen og ikke minst veistøvet fra veien som ligger kloss oppi huset på baksiden der? Betale 6 millioner for det der, totalt uakuelt! Totalprisen er nærmere 12,5 faktisk 😂 men veien bak er en gangvei visstnok og bak der igjen en veldig lite trafikkert vei. Anonymkode: 8dd91...ff1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #11 Skrevet 21. oktober 2022 Litt for trangt og renstilet for meg, men jeg liker å bo i gammel sveitservilla på landet. Heldigvis er vi forskjellige, for noen må bo i by om dette skal fungere. Heldigvis er det noen som liker det. Anonymkode: c6280...b41
AprilLudgate Skrevet 21. oktober 2022 #12 Skrevet 21. oktober 2022 Veldig fin, og ser jo veldig barnevennlig ut der. Men for den prisen kan det tenkes jeg hadde sett etter noe med bedre planløsning. Dette er klassisk elendig utbyggerplanlegging hvor de vil stappe inn så mange enheter at det blir merkelig smale rom. Det som gjør den fullstendig uaktuell er jo skyhøye fellesutgifter/lån. Jeg hadde kikket etter noe litt annet i området.
enkefru Skrevet 21. oktober 2022 #13 Skrevet 21. oktober 2022 Grusomt uteområde og fryktelige fellesutgifter... huff, nei takk! 3
kri.star Skrevet 21. oktober 2022 #14 Skrevet 21. oktober 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Totalprisen er nærmere 12,5 faktisk 😂 men veien bak er en gangvei visstnok og bak der igjen en veldig lite trafikkert vei. Anonymkode: 8dd91...ff1 Å fytte f... Vi betalte 3 mill for vårt rekkehus 20 min unna sentrum av Norges nest største by... (for to år siden). En gangvei med autovern?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #15 Skrevet 21. oktober 2022 Hvis jeg skulle kjøpt nå, hadde jeg ikke valgt å bo så tett på andre mennesker. Veldig mye unødvendig i sameiet som drar opp felleskostnader også. Boligen er forsåvidt helt ok, men virker litt lav under taket, ut ifra hva jeg kan se på bildet. Mulig det er illusjon? Anonymkode: 15b49...63a 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #16 Skrevet 21. oktober 2022 Tenkte først "Jøss, det var jo ikke så gærent" men så så jeg totalen og felleskostnadene. Aldri i verden om jeg hadde betalt så mye for en smal tarm av et rekkehus. Anonymkode: c516f...165 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #17 Skrevet 21. oktober 2022 Den var kjedelig innendørs, men det kan lett fikses. Utendørs derimot var det rett og slett grusomt. Hadde boligen hatt bedre uteområder, og lavere felleskostnader så hadde den vært helt ok. Anonymkode: eecd6...015 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #19 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg ville hatet å sitte å se inn i en steinhaug når jeg spiser middag. Og sitte på utstilling til naboene i sofaen. Og jeg har virkelig aldri skjønt dette med å ha panoramavindu inn mot bolig i inngangspartiet. Og det å ha tilgansgvei til en båtforening rett utenfor vinduene er ikke spesielt attraktivt. For det autovernet man ser ovenfor spisestuen og rett utenfor soveromsvinduet er tilgangsvei til båtforening i følge kart... Man må velge om man vil dekke alt med gardiner/foile og ha null innslipp av lys, eller ha dagslys å sitte på utstilling uansett hva man gjør. Jeg vil ha mer privatliv i boligen min enn kun når jeg sitter på toalettet... Så nei takk... Kunne kanskje vurder om det kostet 1/4. (og selvfølgelig max 1/4 av felleskostnadene) Anonymkode: 6f35f...2cd 3
Gjest Warrior Skrevet 21. oktober 2022 #20 Skrevet 21. oktober 2022 Helt grei den, men ville ikke bodd der selv på grunn av det er ikke helt min stil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå