AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Er nå havnet i heisen med to varer jeg har sendt i retur til utlandet. Har sendt med Posten og betalt ekstra for sporing, til ingen nytte. Ifølge sporingen er pakken ankommet landet, men ikke hentet. Nettbutikken sier de ikke har mottatt noen melding om henting, Posten sier de ikke har hentet pakken. Ingen av partene tar ansvar, imens har jeg betalt mye for forsendelse og får heller ikke pengene refundert. Hva gjør man i slike sammenhenger nå? Når jeg kontakter Posten på kundeservice enten unnlater de å svare på mail eller bare logger seg av når jeg får dem på chat. Anonymkode: 4626f...5e3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Du sender sporingsnummer til butikken, samt skjermbilde med at varene er på posten der, og ber de hente ut? Om de fortsatt ikke henter ut, så krever du tilbake pengene da du har dokumentasjon på at du har sendt varene, og de ikke har hentet ut... Anonymkode: 8edf0...aad 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du sender sporingsnummer til butikken, samt skjermbilde med at varene er på posten der, og ber de hente ut? Om de fortsatt ikke henter ut, så krever du tilbake pengene da du har dokumentasjon på at du har sendt varene, og de ikke har hentet ut... Anonymkode: 8edf0...aad Jeg har gjort det, og får beskjed om at pakken er sendt til feil adresse, så gir de meg en ny adresse jeg skal sende til. Da må jeg vente på retur og sende (og betale) på nytt enda en gang. Det virker som de bare ønsker at jeg skal gi opp og ikke få pengene tilbake. Har til og med vurdert å skrive noe på instagram og facebook-kontoene deres, føler meg som en gal person. Men blir forbannet over at jeg taper så mye penger, og Posten trekker seg bare ut av ligningen. TS Anonymkode: 4626f...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå