Gå til innhold

Dermalogica natt/dagkrem for tørr hud/moden hud.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos Dermalogica hudpleier og fikk analysert huden min. Fikk vite den er fuktfattig, og grunnen er sikkert fordi jeg er i overgangsalderen.

Jeg fikk behandling og kjøpte produkter som peeling, serum og fuktmaske, og bare produktene kostet over 2600,-

Husker ikke hvilken Dermalogica dag/nattkrem jeg kunne bruke (må være for voksen fuktfattig hud som er litt sensitiv) og

Siden produktene er dyrere å kjøpe i salong, vil jeg kjøpe på nettet/taxfree og da er det litt dumt å gå innom salongen og spørre henne og så ikke kjøpe de, derfor spør jeg her inne.

Anonymkode: 4568c...3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermalogica skin smoothing crème!

Anonymkode: 2fd02...025

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg var hos Dermalogica hudpleier og fikk analysert huden min. Fikk vite den er fuktfattig, og grunnen er sikkert fordi jeg er i overgangsalderen.

Jeg fikk behandling og kjøpte produkter som peeling, serum og fuktmaske, og bare produktene kostet over 2600,-

Husker ikke hvilken Dermalogica dag/nattkrem jeg kunne bruke (må være for voksen fuktfattig hud som er litt sensitiv) og

Siden produktene er dyrere å kjøpe i salong, vil jeg kjøpe på nettet/taxfree og da er det litt dumt å gå innom salongen og spørre henne og så ikke kjøpe de, derfor spør jeg her inne.

Dermalogica sin maske er veldig god. Gir god fukt og glød. Men jeg ville ha gått for skinbooster 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Moden hud. Det første jeg tenker på er a vitamin anti age og glød. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dermalogica skin smoothing crème!

Anonymkode: 2fd02...025

Den gir langt fra like mye fukt som den jeg linker til over. 

Anonymkode: a2296...d0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den gir langt fra like mye fukt som den jeg linker til over. 

Ts her

Ditt forslag var nok en av de kremene som hudpleier foreslo jeg skulle bruke som dagkrem/nattkrem

Skrevet
TLR skrev (5 minutter siden):

Dermalogica sin maske er veldig god. Gir god fukt og glød. Men jeg ville ha gått for skinbooster 

TLR skrev (3 minutter siden):

Moden hud. Det første jeg tenker på er a vitamin anti age og glød. 

TS har kjøpt peeling, serum og masker... Hun spør spesifikt etter en fuktighetskrem fra Dermalogica! 

Må lese teksten før du svarer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS har kjøpt peeling, serum og masker... Hun spør spesifikt etter en fuktighetskrem fra Dermalogica! 

Må lese teksten før du svarer.

Jeg ville ha gått for dermalogica solkrem faktor 50 pluss en krem i tillegg. 

Skrevet

Ts her.

Har nå bestilt Dermalogica Intensive moisture balance.

Takk for tips🙂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her.

Har nå bestilt Dermalogica Intensive moisture balance.

Takk for tips🙂

Bare et råd ikke glem solkrem med faktor 50. 

Skrevet
TLR skrev (5 minutter siden):

Bare et råd ikke glem solkrem med faktor 50. 

Det holder vel med faktor 20-30 nå når sommeren er over?

Ts

• Liker 1
Skrevet

Kan det være AGE Smart Super Rich Repair? 
Den er ganske rikholdig, og et must for meg vinterstid (tørr og sensitiv hud).

Dermalogica produktene er relativt dyre i anskaffelse, men veldig drøye i bruk. 
F.eks. Daily Microfoliant: Jeg kjøpte min i februar, har brukt den daglig (ca. 1 teskje produkt) siden, og jeg har omtrent 1/5 produkt igjen. 

Jeg bruker også to-tre dråper Overnight Repair Serum, kjøpt omtrent samtidig, og har fortsatt 1/3 igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...