AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg var hos Dermalogica hudpleier og fikk analysert huden min. Fikk vite den er fuktfattig, og grunnen er sikkert fordi jeg er i overgangsalderen. Jeg fikk behandling og kjøpte produkter som peeling, serum og fuktmaske, og bare produktene kostet over 2600,- Husker ikke hvilken Dermalogica dag/nattkrem jeg kunne bruke (må være for voksen fuktfattig hud som er litt sensitiv) og Siden produktene er dyrere å kjøpe i salong, vil jeg kjøpe på nettet/taxfree og da er det litt dumt å gå innom salongen og spørre henne og så ikke kjøpe de, derfor spør jeg her inne. Anonymkode: 4568c...3d9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 https://www.dermalogica.no/intensive-moisture-balance-2 Jeg. har voksen og fuktfattig hud. Beste fuktkremen jeg vet om, uansett merke. Anonymkode: a2296...d0d 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 Dermalogica skin smoothing crème! Anonymkode: 2fd02...025 1
TLR Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg var hos Dermalogica hudpleier og fikk analysert huden min. Fikk vite den er fuktfattig, og grunnen er sikkert fordi jeg er i overgangsalderen. Jeg fikk behandling og kjøpte produkter som peeling, serum og fuktmaske, og bare produktene kostet over 2600,- Husker ikke hvilken Dermalogica dag/nattkrem jeg kunne bruke (må være for voksen fuktfattig hud som er litt sensitiv) og Siden produktene er dyrere å kjøpe i salong, vil jeg kjøpe på nettet/taxfree og da er det litt dumt å gå innom salongen og spørre henne og så ikke kjøpe de, derfor spør jeg her inne. Anonymkode: 4568c...3d9 Dermalogica sin maske er veldig god. Gir god fukt og glød. Men jeg ville ha gått for skinbooster
TLR Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg var hos Dermalogica hudpleier og fikk analysert huden min. Fikk vite den er fuktfattig, og grunnen er sikkert fordi jeg er i overgangsalderen. Jeg fikk behandling og kjøpte produkter som peeling, serum og fuktmaske, og bare produktene kostet over 2600,- Husker ikke hvilken Dermalogica dag/nattkrem jeg kunne bruke (må være for voksen fuktfattig hud som er litt sensitiv) og Siden produktene er dyrere å kjøpe i salong, vil jeg kjøpe på nettet/taxfree og da er det litt dumt å gå innom salongen og spørre henne og så ikke kjøpe de, derfor spør jeg her inne. Anonymkode: 4568c...3d9 Moden hud. Det første jeg tenker på er a vitamin anti age og glød.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #6 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dermalogica skin smoothing crème! Anonymkode: 2fd02...025 Den gir langt fra like mye fukt som den jeg linker til over. Anonymkode: a2296...d0d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #7 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den gir langt fra like mye fukt som den jeg linker til over. Anonymkode: a2296...d0d Ts her Ditt forslag var nok en av de kremene som hudpleier foreslo jeg skulle bruke som dagkrem/nattkrem Anonymkode: 4568c...3d9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #8 Skrevet 21. oktober 2022 TLR skrev (5 minutter siden): Dermalogica sin maske er veldig god. Gir god fukt og glød. Men jeg ville ha gått for skinbooster TLR skrev (3 minutter siden): Moden hud. Det første jeg tenker på er a vitamin anti age og glød. TS har kjøpt peeling, serum og masker... Hun spør spesifikt etter en fuktighetskrem fra Dermalogica! Må lese teksten før du svarer. Anonymkode: a2296...d0d 1
TLR Skrevet 21. oktober 2022 #9 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS har kjøpt peeling, serum og masker... Hun spør spesifikt etter en fuktighetskrem fra Dermalogica! Må lese teksten før du svarer. Anonymkode: a2296...d0d Jeg ville ha gått for dermalogica solkrem faktor 50 pluss en krem i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #10 Skrevet 21. oktober 2022 Ts her. Har nå bestilt Dermalogica Intensive moisture balance. Takk for tips🙂 Anonymkode: 4568c...3d9 1
TLR Skrevet 21. oktober 2022 #11 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Har nå bestilt Dermalogica Intensive moisture balance. Takk for tips🙂 Anonymkode: 4568c...3d9 Bare et råd ikke glem solkrem med faktor 50.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #12 Skrevet 21. oktober 2022 TLR skrev (5 minutter siden): Bare et råd ikke glem solkrem med faktor 50. Det holder vel med faktor 20-30 nå når sommeren er over? Ts Anonymkode: 4568c...3d9 1
Hunter7 Skrevet 22. oktober 2022 #13 Skrevet 22. oktober 2022 Kan det være AGE Smart Super Rich Repair? Den er ganske rikholdig, og et must for meg vinterstid (tørr og sensitiv hud). Dermalogica produktene er relativt dyre i anskaffelse, men veldig drøye i bruk. F.eks. Daily Microfoliant: Jeg kjøpte min i februar, har brukt den daglig (ca. 1 teskje produkt) siden, og jeg har omtrent 1/5 produkt igjen. Jeg bruker også to-tre dråper Overnight Repair Serum, kjøpt omtrent samtidig, og har fortsatt 1/3 igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå