Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg være interessert i skytespill for å være sammen med en som har det som hobby? 

Anonymkode: cd941...654

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men siden gaming gjerne skjer så nærme deg som i hjemmet deres så blir det en del av forholdet på en annen måte enn hobbyer man gjør for seg selv et annet sted. Jeg hadde ikke villet leve med en gamer

Anonymkode: 27619...4c3

• Liker 2
Skrevet

Du trenger ikke like akkurat skytespill, men for at forholdet skal funke i lengden er det nok en fordel om du liker en eller annen form for dataspill. Gaming er for mange nesten mer en livsstil enn en hobby, og hvis du ikke forstår eller liker gaming overhodet kan det godt mulig bli en utfordring på sikt.

Anonymkode: 6bef9...b1b

• Liker 4
Skrevet

Jeg og typen gamer sammen når vi ikke rekker å møtes. :P Vi er 40. Synes det er kos å ha det som interesse sammen. men det er da ikke et must.

Anonymkode: 9fbb4...fa9

• Liker 3
Skrevet

Hva er en "gamerkjæreste"?

En av mine hobbyer er å spille spill på PlayStation og Nintendo. Kona mi finnes ikke interessert i spill utover MarioKart og MarioParty som vi av og til spiller når vi har vennepar eller nevøer og nieser på besøk.

• Liker 1
Skrevet
Reign skrev (3 minutter siden):

Hva er en "gamerkjæreste"?

En av mine hobbyer er å spille spill på PlayStation og Nintendo. Kona mi finnes ikke interessert i spill utover MarioKart og MarioParty som vi av og til spiller når vi har vennepar eller nevøer og nieser på besøk.

Hva driver konen din med? Og hva gjør du ellers i livet? på fritiden? Tåler hun å høre om gamingen din? Hva gjør dere sammen? 

• Liker 1
Skrevet

du må nok ikke ha noen interesse for akkurat det, men det er nok en fordel at du enten liker litt alenetid eller har en hobby som du kan drive med når han spiller. 

Anonymkode: 3945c...1ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

du må nok ikke ha noen interesse for akkurat det, men det er nok en fordel at du enten liker litt alenetid eller har en hobby som du kan drive med når han spiller. 

Anonymkode: 3945c...1ed

støtter denne!

har selv samboer som liker å game mens jeg selv har lite interesse av det, og jeg kan se for meg at det kunne blitt et problem for forholdet vårt dersom jeg ikke likte alenetid og/eller ikke hadde hobbyer/interesser jeg kunne fordrevet tiden med når han sitter på PCen

tenker og at det kommer litt an på hvor stor del av livet til denne personen gamingen er, for hvis det er slik at nær sagt all fritid går med til det og h*n ikke har andre interesser så kan jeg se for meg at forholdet vil bli lidende dersom du ikke deler interessen, i alle fall på lang sikt

Skrevet

Kastet ut min gamerkjæreste. Aldri mer!!

Anonymkode: ea06a...553

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva driver konen din med? Og hva gjør du ellers i livet? på fritiden? Tåler hun å høre om gamingen din? Hva gjør dere sammen? 

Jeg ser du ikke klarte å svare på hva en gamerkjæreste er, så da gidder jeg ikke svare på de fem nye spørsmålene dine.

Skrevet
mumblefumble skrev (1 time siden):

jeg kan se for meg at det kunne blitt et problem for forholdet vårt dersom jeg ikke likte alenetid og/eller ikke hadde hobbyer/interesser jeg kunne fordrevet tiden med når han sitter på PCen

Alle parforhold går dukken på et eller annet tidspunkt om en av partene ikke har et eget liv. Det har ingenting med spilling å gjøre.

• 2 uker senere...
Skrevet
Reign skrev (På 21.10.2022 den 12.47):

Alle parforhold går dukken på et eller annet tidspunkt om en av partene ikke har et eget liv. Det har ingenting med spilling å gjøre.

jeg sa vel aldri at problemstillingen om mangelen på et eget liv var utelukkende relevant dersom gaming var involvert? jeg snakket spesifikt om vår situasjon her, ikke om parforhold generelt, og da var det gaming som var relevant, ikke mangel på eller tilstedeværelse av et eget liv generelt🤷‍♀️ selvsagt blir det problemer i et parforhold på sikt dersom man ikke har noe liv utenom hverandre, uavhengig av om gaming er med i likningen eller ei; det blir jo gjensidig avhengighet, og jeg tror mer eller mindre alle vil si seg enige i at det hverken er sunt eller holdbart i lengden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...