AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Har du troen på at forholdet til din nåværende partner kommer til å vare til en av dere dør? Jeg tror oppriktig at mitt kommer til å gjøre det. Vi har allerede vært sammen i 11 år, er fortsatt utrolig lykkelige sammen og har klart å holde på denne gleden selv gjennom økonomisk trange tider og småbarnsliv. Jeg tipper mange ser meg som naiv, men kona og jeg jobber kontinuerlig med forholdet vårt for at vi skal kunne være sammen til Dovre faller. Anonymkode: a97b1...e7d 1 8
Sofakona Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Ja det håper jeg jo..vi har vært sammen i 18 år med 2 barn 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 "Min nåværende partner" er jo i bunn og grunn meg selv, så jeg regner med at vi holder ut sammen. 2 8 2
TheHairyToothfairy Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 Det er akkurat det vi driver på med. Walk in the park. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #6 Skrevet 21. oktober 2022 Ja, det er iallefall planen. Anonymkode: d27d4...2d7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #8 Skrevet 21. oktober 2022 Der ser absolutt slik ut. Men man vet jo aldri, livet tar uventede, og uønskede, vendinger. Anonymkode: 876f6...dc2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #9 Skrevet 21. oktober 2022 Han er veldig innstilt på det. Egentlig jeg også, selv om jeg tviler noen ganger. Jeg er mer ustabil i hvor fornøyd jeg er med livet generelt og når jeg synes alt er dritt så blir gjerne parforholdet med i dragsuget. Anonymkode: 14274...b12
kri.star Skrevet 21. oktober 2022 #10 Skrevet 21. oktober 2022 *Hvis* vi kommer oss gjennom problemene vi står i nå, hvor det er så på bristepunktet at det gjør vondt i vært fiber i kroppen, så ja. Men akkurat nå ligger det an til at ett 14 år langt godt forhold avsluttes snart. 8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #11 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg håper det-♥️ Vi har så mye kjærlighet for hverandre og ser ikke for meg å skulle leve livet med noen andre♥️ Vi jobber også mye med forholdet vårt og snakker mye sammen- det tror jeg er veldig viktig. Men vi har hvert gjennom store påkjenninger over tid. 13 år sammen, 2 barn. Jeg fikk kreft da minste barnet var 6 mnd som dessverre gjorde meg varig 50% ufør. Men godt jeg kan jobbe litt! Så fikk han autoimmun sykdom og var innlagt lenge, men har gått ut over beina og han jobber seg opp igjen til å kunne gå ordentlig og måtte få cellegiftbehandling som var krevende. Så var vi i en fin periode når et dødsfall i nær familie påvirket mye. Men vi elsker hverandre og har en fin og god familie sammen. Og vi står godt i å støtte barna gjennom det de har opplevd med vår sykdom og dødsfallet. Kommunikasjon og nærhet i hverdagen er viktig så vi prøver å jobbe med det hver dag♥️ Selv når vi står i vanskelige ting- men lett er det ikke… Størst av alt er kjærligheten ♥️ Eller? Anonymkode: c723e...eb0 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #12 Skrevet 21. oktober 2022 Ja, jeg tror det. Vi har vært gjennom noen dårlige perioder, men ingen av oss godtar å leve i et dårlig forhold, så vi har jobbet oss til et bedre sted. Vi elsker hverandre og ønsker å velge hverandre til vi dør. Det tror jeg vi klarer. Anonymkode: 91c91...43a 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #13 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Størst av alt er kjærligheten ♥️ Eller? Absolutt. Trist å høre hvor mye dere har vært gjennom, men det virker jo som dere virkelig ønsker hverandre. For min del er min kone min beste venn, så det virker helt utenkelig å skulle gå fra henne. Anonymkode: a97b1...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #14 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg tror og håper det, men man kan selvsagt aldri vite hva livet bringer. Vil tippe at flere av de som går fra hverandre også trodde at det skulle vare livet ut en gang, så jeg skal ikke si at det aldri kan skje oss heller. Det jeg vet er at vi begge ønsker å leve sammen "for alltid" og elsker hverandre høyt, så her og nå er det umulig å se for seg at det skal skjære seg noen gang. Anonymkode: 9b315...a46
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #15 Skrevet 21. oktober 2022 Nei jeg har ikke troen på at forhold med en mann skal vare livet ut. Enten blir han utro eller slask og da dør forholdet Anonymkode: 0bcf3...919 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #16 Skrevet 21. oktober 2022 Absolutt ja. Vært sammen i 26 år i disse dager. Anonymkode: 7448c...5e1 1
Pås Skrevet 21. oktober 2022 #17 Skrevet 21. oktober 2022 Det er planen ja! Vi har vært sammen siden vi var rundt 20 og er nå midt i 50-årene. Men som andre har skrevet før: ingen vet hva fremtiden bringer. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #18 Skrevet 21. oktober 2022 Ja, dessverre Anonymkode: 8e34d...b5e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #19 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, dessverre Anonymkode: 8e34d...b5e Hvorfor blir du i forholdet om du ikke vil? Anonymkode: a97b1...e7d 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #20 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, dessverre Anonymkode: 8e34d...b5e Litt trist å se andre også legge til et dessverre.. Vi har vært sammen i ca 13 år, barn sammen osv, men jeg vet jo at verken han eller jeg egentlig er lykkelige.. Vi søker begge bekreftelse fra andre, vi snakker dårlig sammen, vi var på nippet til å gå fra hverandre for et år siden, men skulle prøve litt til.. Eneste vi har prøvd er jo å bare bo her sammen, vi er ikke mer lykkelige nå enn vi var for et år siden. Tvert i mot. Jeg lengter etter en jeg har blitt utrolig glad i og lyver om den kontakten til mannen min, han på sin side har kontakt med ei han og som visstnok er det vakreste mennesket han har sett... så joda, her sitter vi nå.... Anonymkode: b06b0...276 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå