Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg føler jeg har mistet følelsene for samboeren. Dette har aldri skjedd før. Jeg har lurt på hva som kan ha skjedd. Spenningen er liksom borte. Føler jeg vet alt om han. Vi har vært sammen i 10 mnd nesten i strekk hver dag. Han begynte å spille playstation igjen for 2 mnd siden litt innimellom når jeg ikke er hjemme og jeg har tenkt på om vi kanskje egentlig er veldig forskjellig han spiller gta, cod, desteny 2 og en del andre sånne spill. Det er ikke av min interesse og han ser på superheltfilmer og action. Heller ikke av så stor interesse. Dette er has interesser. Han har aldri vært på noe særlig turer eller trent så veldig mye før. Han har hatt en del venner men mistet de litt pga de interesserte seg for fotball ikke han. Han har heller ikke hatt kjæreste før noe som gjør at han er litt fersk i det gamet og ikke vet helt hvordan han skal oppføre seg eller ikke helt skjønner en del ting som handler om rett å galt å gjøre og si mot en kjæreste, er veldig sjalu og veldig jomfru(noe som i utgangspunktet ikke gjorde meg noe) . Han tar sjeldent initiativ til å gjøre andre ting enn å se på tv. Er litt sånn egoistisk til tider og vil jeg skal passe på han i tillegg har han litt sånn dårlig selvtilitt og sjenert når det kommer til å bli kjent med nye. Det er jeg også og d kan også skape litt problemer. Vi mangler også litt en leder i forholdet jeg er ikke ledertype og han vil gjerne bare sitte i sofaen har ejg fått d for meg, jeg vil ut i verden både med venner og med partneren min. Det kan være en sum av dette som har gjort at følelsene har gått tapt men jeg håper det går ann å finne ut av det men jeg har tvilen måned nå da. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 848c4...983

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har dere vært sammen hver dag i 10 mnd? Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 6b511...603

Skrevet

Har dere bare vært sammen i 10 måneder? Eller er det 10 måneder siden dere flyttet sammen? 

Høres ut som dere bør ta en prat om hva dere vil ha ut av livet. Det er bedre å finne ut av det nå enn etter å ga fått barn og slikt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...