AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg har muligens fått en nerve i klem i begge armene, men spesielt den ene armen. Jeg får sånn prikking/at armen sovner om natta. Av og til føles det som at jeg får støt i håndleddene. Det går fra albuen og ut i fingrene, spesielt noen få av fingrene. Jeg har vært til lege og skal til nevrologisk undesøkelse i november. Men - da jeg våknet i dah tidlig så det mye verre i den ene armen. Det prikket slik det pleier ut i 2 av fingrene, men de føltes varme og kalde om hverandre. Det tok lang tid før det gikk over, og når jeg skriver på mobilen nå så kommer det tilbake med en gang. Jeg jobber med å skrive og er derfor avhengig av velfungerende armer. Akkurat nå er jeg i permisjon med en baby på 3 1/2 måned, og har derfor ikke mulighet for avlastning av armene. Jeg er ørlite gram fortvilt. Er det noen som har hatt likt/lignende problem og som kan fortelle hvordan det forløp? På forhånd, tusen takk for alle svar 😊 Anonymkode: f4713...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Del Skrevet 21. oktober 2022 Har hatt nerve i klem i låret, så ille at jeg mistet følelse/ble nummen i store deler av låret. Jeg fikk hjelp av refleksolog, blitt mye mye bedre. Anonymkode: 0938c...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Del Skrevet 21. oktober 2022 Har hatt og har nerver i klem. Ikke godt. Håndleddet ble operert og ble bedre. Karpaltunnelen Anonymkode: 703ff...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har hatt og har nerver i klem. Ikke godt. Håndleddet ble operert og ble bedre. Karpaltunnelen Anonymkode: 703ff...ae5 Hvordan var tiden etter operasjonen? Måtte du avlaste eller gjøre øvelser? Måtte du sykemeldes? Anonymkode: f4713...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #5 Del Skrevet 21. oktober 2022 Kan være noe annet også, prolaps i nakke eller andre ting som forårsaker nummenhet. Anonymkode: 3f596...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #6 Del Skrevet 21. oktober 2022 Hvor lenge har det vart? Jeg fikk trøbbel med nummenhet og prikking i spesielt den ene armen og fingrene på den samme hånden når babyen var ganske liten. Det var resultatet av mange dårlige og lite ergonomiske stillinger for å få babyen til å sove. Jeg dro til naprapat og fikk hjelp til å løsne opp, og finne bedre stillinger for armer, nakke, skuldre. Men ditt høres litt mer alvorlig ut kanskje, er jo greit at du skal til spesialist. Anonymkode: 86514...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #7 Del Skrevet 21. oktober 2022 Hatt det i noen år nå, oppdater gjerne!! Anonymkode: 2a2ed...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #8 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg har det sånn. Ble verre og tok da MR uten funn. Det hjelp den ene ganga jeg kom meg til massør på fysikalsk klinikk - så jeg bør vel fortsette 😅 Anonymkode: aba8a...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå