Gå til innhold

Daten har tynn penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere fortsatt? Så pikken til daten for første gang i dag. Han ble (visst) hard men jeg var usikker på om den var hard. Den var sikkert ikke tjukkere enn pekefingeren min. 

Ville dere fortsatt ha datet han?

Anonymkode: d4101...7a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra,da gjør det ikke så vondt å få den baki🤭

• Liker 3
Skrevet

Pekefing tykkelse? Og her finnes andre med håndledd tykkelse. På tide å lete videre eller? Tenker det.

Eller vil du ha et ræva sexliv? Som en over her anbefaler 

.

Anonymkode: b58ed...409

Skrevet

Jeg dumper de son ikke kan tilfredstille meg 

Anonymkode: 6f219...2b2

Skrevet

jeg tenker at det kan være like got uansett størrelse og fasong på penis. Dersom man elsker hverandre føler man stor kjærlighet og en fantastisk følelse av nærhet. Jeg kan få orgasme mye av det psykiske. Uansett får jeg oftere orgasme av at mannen eller jeg selv stimulerer utvendig klitoris samtidig som han er inni meg og gjør bevegelser.

Anonymkode: a0447...249

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

jeg tenker at det kan være like got uansett størrelse og fasong på penis. Dersom man elsker hverandre føler man stor kjærlighet og en fantastisk følelse av nærhet.

Anonymkode: a0447...249

Da har du ikke hatt sex med liten penis. Når man ikke kjenner noe av penetreringen så er det ikke like godt nei... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde dere fortsatt? Så pikken til daten for første gang i dag. Han ble (visst) hard men jeg var usikker på om den var hard. Den var sikkert ikke tjukkere enn pekefingeren min. 

Siden du selv er mann, er den nok helt ok for deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da har du ikke hatt sex med liten penis. Når man ikke kjenner noe av penetreringen så er det ikke like godt nei... 

Da må du knipe. Mulig din vagina er stor. 

Anonymkode: 96277...31d

• Liker 2
Skrevet

Den ække så lang, men den er jævla tynn? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da må du knipe. Mulig din vagina er stor. 

Anonymkode: 96277...31d

Fyi å knipe gjør ikke vagina trangere. Lær deg kvinnelig anatomi. Og nei jeg er ikke stor nedentil, med normale peniser føler jeg masse. En tynn en ingenting. Noengang prøvd å pelle deg i nesa med en synål? Funker bedre med en finger som er tykkere ikke sant? 

• Nyttig 1
Skrevet

Tren vaginaen din, og velg partner utifra menneskelige kvaliteter og ikke penisstørrelse. 

Anonymkode: af9c4...121

• Liker 1
Skrevet

Klarer du å holde på en blyant med vaginaen din? 

Eller har du ei slapp slaskefitte?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tren vaginaen din, og velg partner utifra menneskelige kvaliteter og ikke penisstørrelse. 

Så kvinner skal bli sammen med menn bare fordi de er snille, og ofre vekk sexlivet vårt? Såklart velger ingen partner kun ut fra penisstørrelse men om penis er så liten at man ikke får noe godt ut av penetrering så kan ikke noen kreve at vi skal være disponibel som runkeetui for mannen. Da er det fullt lov å dumpe og finne en man er seksuelt kompatibel med. Å være seksuelt kompatibel med hverandre er like viktig som kompatible i personlighet. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klarer du å holde på en blyant med vaginaen din? 

Eller har du ei slapp slaskefitte?

Anbefaler deg å lære deg litt om anatomi og kvinnelig seksualitet 😂 Vagina holder fast en tampong på under en 1 cm i bredde men når kvinner blir opphisset utvider vagina seg for å få plass til penis uten at det skal være smertefullt å penetreres og i tillegg til den fysiske utvidelsen så er nervene i vagina lite sensitive fordi vi også skal tåle å føde barn gjennom samme kanalen. Konsekvensen av det er at det må mye stimuli til som presser på vaginaveggene for at nervene skal bli stimulert tilstrekkelig for nytelse og ikke bare en liten kilepikk som såvidt toucher veggene. 

Munnen er den kroppsdelen som kan sammenlignes best med vagina. Prøv å dytt tunga di svakt og mildt bortpå innsiden av kinnet uten å presse kinnet utover. Kjenn etter hvor lite dette stimulerer kinnet ditt. Prøv deretter å dytte tunga hardt på kinnet sånn at kinnet strekkes og presses utover og kjenn etter hvor mye mer stimuli det gir.  Tada du har nå lært mer om hvorfor penisstørrelse har noe å si for hvorvidt kvinner stimuleres tilstrekkelig til nytelse av penetrering eller ikke 😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg vet jo ikke hvor vid du er men er du veldig glad i han og han er fin på mange måter så går det ann at han trer på en penis sleeve så den blir tykkere

Skrevet

Kvinner slutter jo å ha lyst på sex uansett i et parforhold. Det kommer langt ned på listen over hva de vil ha. Først kommer å holde huset i orden, unger, familie, venner osv osv. 

Langt ned på lista kommer sex.. 

Anonymkode: f3d05...da8

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Kvinner slutter jo å ha lyst på sex uansett i et parforhold. Det kommer langt ned på listen over hva de vil ha.

Anonymkode: f3d05...da8

Aldri når pikken er stor og god. Da er sex øverst på lista 😁

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 5.28):

Dette er noe du sikkert er voksen nok til å finne ut av selv. Eller tenker du at du vil la folk på KG bestemme for deg?

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner. Tråden stenges nå, oppfordrer heller til bruk av samletråden.

-Safiye, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...