AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Kjentes ut som jeg raknet. Blod vær gang jeg går på do selv om jeg bare tisser. Når burde jeg vurdere lege ? Gått rund 1 uke kanskje noe mer. Anonymkode: f4002...e6d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kjentes ut som jeg raknet. Blod vær gang jeg går på do selv om jeg bare tisser. Når burde jeg vurdere lege ? Gått rund 1 uke kanskje noe mer. Anonymkode: f4002...e6d Nå Anonymkode: cd25d...f27 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nå Anonymkode: cd25d...f27 Er ikke det litt fort? Vist det er en sprekk rekker det jo ikke gro så fort engang Anonymkode: f4002...e6d
Kittykat Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 Er det friskt blod? Uansett, så ville jeg tatt kontakt med fastlegen på mandag. Det er jo bedre å finne ut om det er blod pga en rift, hemoroide e.l., enn å ikke vite hva det kommer av. Men jeg har opplevd blod i toalettet etter nr 2, mest sannsynlig pga at jeg har presset for hardt og fått rift bak der (nevnte det for legen og det ble tatt avføringsprøve. Alt var helt fint).
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 En rift tar om lag 3-6 uker å gro. på kreftforeningens side, skal omtrent alle symptomer sees an i 3 uker. kan jo ikke løpe til legen hver gang noe er unormalt, spess etter så kort tid. Anonymkode: 0ce0d...b4b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): En rift tar om lag 3-6 uker å gro. på kreftforeningens side, skal omtrent alle symptomer sees an i 3 uker. kan jo ikke løpe til legen hver gang noe er unormalt, spess etter så kort tid. Anonymkode: 0ce0d...b4b Ja jeg mener jo det er en rift så syntes det var rart jeg skulle til legen allerede 😅 når jeg spurte tenkte jeg mer at jeg har hatt litt lavt blodtrykk så tenkte å se om noen skrev om sånne ting at heller om du skjønner Anonymkode: f4002...e6d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja jeg mener jo det er en rift så syntes det var rart jeg skulle til legen allerede 😅 når jeg spurte tenkte jeg mer at jeg har hatt litt lavt blodtrykk så tenkte å se om noen skrev om sånne ting at heller om du skjønner Anonymkode: f4002...e6d Nå skriver jeg ikke dette for og skremme deg, bare for og ha det sagt, men i mitt tilfelle så viste det seg og være ganske alvorlig, som krevde akutt innleggelse med snarlig operasjon, igjen, ikke ment for og skremme, det kan være alvorlig eller ingenting. Jeg ville ha sjekket det så fort det lot seg gjøre. Anonymkode: cd25d...f27 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå