Gå til innhold

Er jeg aseksuelle eller har jeg bare ekstreme preferanser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke min seksuelle legning.... 

Jeg vet ikke om jeg er aseksuell eller har bare ekstreme merkelige preferanser. 

Jeg liker å være intim, være seksuell men kun hvis jeg er den som "gir" og er på en måte i kontroll hele tiden. (liker tanken på at vedkommende ikke skal være dominerende på meg eller røre meg så mye hvis du skjønner) 

Jeg liker å vite hva som gjør partneren min kåt, gjør de tingene for å please vedkommende. Og måten de reagerer på og lydene de lager mens jeg holder på er det som gir meg glede og orgasme. 

Men hvis de prøver å gjøre det samme med meg, bli intim, prøve å slikke meg, fingre meg osv. Blir jeg ukomfortabel eller ikke føler noe som helst. 

Virker som jeg virkelig elsker å gi andre masse men ikke vil ha noe tilbake. 

Jeg mistenker om det er selve reaksjonene og oppførselen til vedkommende som tenner meg mens jeg gjøre disse tingene og ikke selve det seksuelle. 

PS: Jeg vil ikke ha noen inni meg. Men jeg kan godt gå inni andre hvis det gjør dem kåte

Anonymkode: bab72...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du er en dominant..

Anonymkode: 72d3d...626

• Liker 1
Skrevet

En person som ikke har interesse for seksuelle følelser eller handlinger, kan beskrives som aseksuell. Aseksualitet kan være periodisk eller varig, og skyldes både psykiske og fysiske forhold. Den aseksuelle har en subjektiv opplevelse av å være uten seksuelle behov eller ønsker om seksuell kontakt.

Ref: medisinsk leksikon

Anonymkode: 72d3d...626

Skrevet

Du er ikke aseksuell.

Men det høres ut som om du har et litt ..forknytt/oversjenert/traumatisert (kommer ikke på riktig ord) forhold til egen kropp og seksualitet?

Anonymkode: 0f034...648

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som at du er en dominatrix, de får faktisk godt betalt. kanskje det er noe du bør sette deg mer inn i?

Anonymkode: f25a2...3c5

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker å være intim, være seksuell men kun hvis jeg er den som "gir" og er på en måte i kontroll hele tiden. 

Dermed ikke aseksuell.

Anonymkode: f0e38...073

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er ikke aseksuell.

Men det høres ut som om du har et litt ..forknytt/oversjenert/traumatisert (kommer ikke på riktig ord) forhold til egen kropp og seksualitet?

Anonymkode: 0f034...648

Samme tenker jeg. At du har opplevd noe/ trenger terapi? Men kan jo være helt feil.

Uansett finnes det en partner som passer dine preferanser et sted.

Anonymkode: 59a2d...836

Skrevet

Du er på ingen måte aseksuell.

Jeg har det mye på samme måte.

Det eneste som er viktig for meg når jeg har sex, er å please partner. Alt ved partners nytelse er det som gir meg glede.

Jeg kan lett ha sex uten egen orgasme 10 av 10 ganger feks.

Spiller ingen rolle for meg om partner kun «tar i mot». 

Å være mottaker der partner liksom skal gjøre alt mulig med meg, er ikke noe jeg tenner særlig på. Å bli sugd feks syntes jeg fort kan bli litt kjedelig. Det er selvfølgelig en god følelse osv, men overhode ikke noe jeg trenger for å være 100% fornøyd.

Derfor er jeg helt avhengig av en partner som er motsatt av meg selv ☺️

Anonymkode: ec5d1...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...