Gå til innhold

Dårlig gjort å fortsette å møte en med liten penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan aldri bli sammen med han for nyter ikke sexen. Kjenner nada! Men akuratt nå på høsten er det koselig å ha noen å spoone med og se film med. Er det dårlig gjort å fortsette å treffe han? Han syns det er hyggelig også men vet ikke om han vil få følelser og mer forhåpninger etterhvert eller om han bare tar det dag for dag han å!😬

Anonymkode: df61b...4be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 6549a...7ea

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Spiller ingen rolle hva årsaken er, men dårlig gjort å leke kjæreste om du vet at du ikke vil ha ham. Men det er i min verden. Ungdom har jo helt andre skikker nå…

Anonymkode: 078bc...115

• Liker 8
Skrevet

Nei syns ikke du skal fortsette det gir feil signaler til han. Ego og tenke kun på deg selv i slike ting. Er andres følelser inne i bildet og som må tas hensyn til mener jeg. 

Anonymkode: 3d50f...276

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan jo fortsette med å være venn med ham, men du må jo gi beskjed om at du ikke ser kjærestepotensiell her. Vel og merke uten å dra fram den lille snoppen som årsak, du kan jo si det litt fint...

Anonymkode: b1725...251

• Liker 7
Skrevet

Si det som det er, at du kun vil ha en «kosevenn» i høst

påpekbat det ikke inkl sex. Så kan han bestemme selv

Anonymkode: c9f22...b5e

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Størrelsen betyr iiingenting. 😂

Anonymkode: 2da0d...17a

• Nyttig 1
Skrevet

Du trenger en kompis ila høsten altså? Da er det det du må formidle. Det er dog kynisk og egoistisk. 

Anonymkode: 5d304...252

• Nyttig 1
Skrevet

Så lenge du ikke lurer ham til å tro at du vil mer, helt ok. Kanskje han også synes det er koselig med litt kos.

Men det er viktig at du er ærlig og gir KLAR beskjed om at du ikke vil bli kjæresten hans. 

Anonymkode: 05471...376

• Nyttig 1
Skrevet

Hva hadde du ønsket selv, om det var omvendt? Hvor gamle er dere?

Anonymkode: f8c7f...3c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du trenger en kompis ila høsten altså? Da er det det du må formidle. Det er dog kynisk og egoistisk. 

Anonymkode: 5d304...252

Hvorfor er det kynisk og egoistisk? Det er sånn menn bruker damer og uten å si fra at de bare vil ha kos ja de lyver til og med om følelser bare for å få den kosen så hvorfor er det verre at jeg møter noen jeg ikke vil ha som kjæreste? Lyver ikke til han og vet ikke engang om han vil noe mer enn kos og sex så det er winwin sånn jeg ser det egentlig win til han og tap til meg siden jeg må ha sex med han for å få kos og selskap og han er den eneste som får noe ut av sexn

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det kynisk og egoistisk? Det er sånn menn bruker damer og uten å si fra at de bare vil ha kos ja de lyver til og med om følelser bare for å få den kosen så hvorfor er det verre at jeg møter noen jeg ikke vil ha som kjæreste? Lyver ikke til han og vet ikke engang om han vil noe mer enn kos og sex så det er winwin sånn jeg ser det egentlig win til han og tap til meg siden jeg må ha sex med han for å få kos og selskap og han er den eneste som får noe ut av sexn

Så du synes det er greit at menn bruker damer på den måten, siden du synes det er greit gjøre det selv? 
Du ville ikke blitt såret om noen gjorde det mot deg? 
Eller mener du at du kan oppføre deg uærlig mot han, fordi noen andre har vært uærlig mot deg? 

Anonymkode: 02eb5...137

• Liker 2
Skrevet

Nei. Det hadde jeg ikke orket å kaste bort tiden med. Ja, hvis han kan få forhåpninger om noe annet. Oppfør deg som du ville bli behandlet selv i gitte situasjoner, er det jeg forsøker følge selv iallfall. 

Anonymkode: c5fad...c83

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må ha sex med ham for å få kos og selskap? 

Hva med å skaffe deg en venninne?

Anonymkode: 1bb28...d31

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Selvsagt ikke. Menn med liten penis fortjener verken sex eller kjærlighet. Han burde visst bedre når han ikke grodde en større en.

Anonymkode: 13741...1cb

Skrevet

Ikke lur han til og tro det er noe mer.

Skjønner deg veldig godt forresten. Må ha størrelse. 

Anonymkode: 60a7e...f50

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Du må ha sex med ham for å få kos og selskap? 

Hva med å skaffe deg en venninne?

Anonymkode: 1bb28...d31

Jeg koser ikke med folk av samme kjønn, jeg er ikke bi. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ikke lur han til og tro det er noe mer.

Skjønner deg veldig godt forresten. Må ha størrelse. 

Anonymkode: 60a7e...f50

Nei tenkte ikke å lure han til å tro det ble noe mer men tenkte kanskje å bare ta det dag for dag og ikke legge noe i det og satse på at han heller ikke gjør det. De fleste menn i dag er bare ute etter noe uforpliktende så tenkte jeg kunne ta utgangspunkt i det, men hadde det vært meg hadde jeg likt å vite men vi damer har tendens til å få følelser lettere og.. 

• Liker 1
Skrevet

Størrelsen har vanligvis ikke noe å si synes jeg. Men når vi nærmer oss en halv pekefinger kan vi ikke kun være omsorgs mennesker heller.

Anonymkode: e9acc...dce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Størrelsen har vanligvis ikke noe å si synes jeg. Men når vi nærmer oss en halv pekefinger kan vi ikke kun være omsorgs mennesker heller.

Anonymkode: e9acc...dce

Nettopp det..  Størrelsen har ikke så mye å si om det er f.ex 14 eller 15 cm lang eller 13 eller 14 cm omkrets, men når det begynner å bli 10cm lang eller 9 cm omkrets da blir det for smått. 

Jeg liker selskapet hans men sexen ga meg ingenting desverre 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...