Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maleficenta skrev (19 timer siden):

magi fins ikke

Man vet aldri.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gannet.  Det påvirket meg også negativt. 

Etter mange år tilga jeg personen jeg gannet og da fikk vi begge livet tilbake.  Vi begge gikk igjennom mer vondt på de årene enn andre gjør iløpet av et helt liv. 

Derfor tror jeg at du kan sette ut en intensjon og den kan få følger. 

Anonymkode: 3999c...1c9

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har bodd mange år i Indre Finnmark. Ganning finnes. Hvem som helst kan ganne. Jeg ganner bare folk som urettmessig har gjort meg urett. «All jævelskap du har gjort mot meg, skal du få tilbake, ganget med tre.» Ja, det har fungert. 

• Nyttig 1
Skrevet
Lorieen skrev (19 minutter siden):

Jeg har bodd mange år i Indre Finnmark. Ganning finnes. Hvem som helst kan ganne. Jeg ganner bare folk som urettmessig har gjort meg urett. «All jævelskap du har gjort mot meg, skal du få tilbake, ganget med tre.» Ja, det har fungert. 

Hvordan gjorde du det? Sa du bare den setningen høyt?

Anonymkode: 4bb51...2e4

Skrevet

En samisk tidligere vennine av meg har selv gannet en eks kjæreste som var utro. La sand fra kirkegården i jakkelommen hans. Han ble lam i en ulykke året etter. Så ganning berører veldig sterke krefter som ikke kan kontrolleres.

Anonymkode: 82742...a94

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Lurer på om folk bare kan kaste vondt over uskyldige mennesker uten å bli straffet selv? Vil ikke universet ordne opp på en eller annen måte? Noen som vet? Noen som har historier?

De som blir gannet er ikke uskyldige. 

Anonymkode: 1378f...f5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan gjorde du det? Sa du bare den setningen høyt?

Ikke høyt. Du må bare tenke det inni deg. Fokusere din tankekraft på personen og «sende tilbake» jævelskapen de har påført deg.

Anonymkode: 7c3b9...277

• Hjerte 1
Skrevet
Eryn skrev (17 timer siden):

Forbannelser kan brytes. Ta kontakt med noen i en kristen menighet.  

'Noen forslag? Tatt i betraktning av vi ikke bor verken i Finnmark eller i Nord-Norge. Jeg tror gjerne presten hadde sett rart på meg :) 

Her er det en gammel familieganding, Altså langt tilbake i tid, mine barns forfader på farssiden. En ganding for generasjoner som skulle komme med lidelse. Dette skjedde for over 100 år siden i Troms, der en same gandet familien til far til mine barn.  

Det høres helt koko ut, og da jeg som ung fikk høre om dette, så ristet jeg vantro på hodet av min svigermor som fortalte dette. Nå-  mange år etter og noen opplevelser rikere/fattigere, så er jeg ikke like sikker. Det er for mange ting som statistisk sett ikke burde være mulig, og jeg får en følelse av en slags ondskap/karma når de inntreffer. Det plager meg, og den der pokkers gamle historien dukker opp i hodet mitt. Jeg vet det er mot all fornuft, men jeg kan ikke lenger riste av meg følelsen av det er noe ondskap som henger der. 

Anonymkode: bd3e1...0a2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 23.28):

Lurer på om folk bare kan kaste vondt over uskyldige mennesker uten å bli straffet selv? Vil ikke universet ordne opp på en eller annen måte? Noen som vet? Noen som har historier?

Jeg og en nabo gannet en annen nabo for et par år siden og vi ble straffet ja. Jeg sliter enda med "straffen". Kommer ikke til å utlevere detaljer for det er veldig gjenkjennbart, men jeg har i alle fall slutta med ganning og fokuserer heller på positive utfall.

Anonymkode: 8f162...d99

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet

Det er utrolig egoistisk og ondskapsfullt å utføre ganding for å skade andre. Også vil dere i tillegg gi de straff x 3 værre enn det de har påført dere? Hva er galt med dere? Folk med så onde hensikter burde aldri aldri fått hatt muligheten til å besitte magi. Og, dere ser det ikke selv engang at det dere gjør er ondt. Dere tenker at dere gjør det i rettferdighetens navn, fordi de dere har gandet har gjort noe ondt mot dere. Så dere tror dere har gode intensjoner. Dette er ren ondskap. Dere må lære dere å være i fred med dere selv og andre før dere i det heletatt kan utføre magi. Makan. 

Anonymkode: 3ff31...411

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Eryn skrev (23 timer siden):

Forbannelser kan brytes. Ta kontakt med noen i en kristen menighet.  

Kristendommen står ikke over ganningen. Ganning er flere tusen år gammel og eldre enn kristendom. Det er bare andre sjamaner av samisk slekt som kan oppheve ganninger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

En samisk tidligere vennine av meg har selv gannet en eks kjæreste som var utro. La sand fra kirkegården i jakkelommen hans. Han ble lam i en ulykke året etter. Så ganning berører veldig sterke krefter som ikke kan kontrolleres.

Kan legge til at jeg er den eneste som vet at hun gannet kjæresten. Var med å hente sand på kirkegården som hun la i ytterjakken hans. Etter ulykken har hun blitt et psykisk vrak.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan legge til at jeg er den eneste som vet at hun gannet kjæresten. Var med å hente sand på kirkegården som hun la i ytterjakken hans. Etter ulykken har hun blitt et psykisk vrak.

Hvorfor ble hun et psykisk vrak? Tror du det er en straff hun har fått eller fikk hun dårlig samvittighet for det hun gjorde 

• Nyttig 1
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Mange her oppe i nord som har fått livet ødelagt etter ganning.

Du tar feil. Ganning er ikke en samleiestilling.

Anonymkode: 2abfc...26c

Skrevet

Kristendommen står ikke over ganningen. Ganning er flere tusen år gammel og eldre enn kristendom. Det er bare andre sjamaner av samisk slekt som kan oppheve ganninger.

Jesu blod og offer står over alt. Hvorfor tror du satanister og sjamaner hater navnet Jesus? 

Gud skapte alle englene, også de som falt og ble til demoner (inkludert Lucifer). Så der tar du nok feil. Som kristen har jeg lært hvordan og selv brutt ganning mange ganger. 

Du er nok lurt, men sannheten setter deg fri! 🙏🏻📜❤️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

'Noen forslag? Tatt i betraktning av vi ikke bor verken i Finnmark eller i Nord-Norge. Jeg tror gjerne presten hadde sett rart på meg :) 

Her er det en gammel familieganding, Altså langt tilbake i tid, mine barns forfader på farssiden. En ganding for generasjoner som skulle komme med lidelse. Dette skjedde for over 100 år siden i Troms, der en same gandet familien til far til mine barn.  

Det høres helt koko ut, og da jeg som ung fikk høre om dette, så ristet jeg vantro på hodet av min svigermor som fortalte dette. Nå-  mange år etter og noen opplevelser rikere/fattigere, så er jeg ikke like sikker. Det er for mange ting som statistisk sett ikke burde være mulig, og jeg får en følelse av en slags ondskap/karma når de inntreffer. Det plager meg, og den der pokkers gamle historien dukker opp i hodet mitt. Jeg vet det er mot all fornuft, men jeg kan ikke lenger riste av meg følelsen av det er noe ondskap som henger der. 

Anonymkode: bd3e1...0a2

Jeg bor heller ikke lengre i Finnmark, men sørpå. Om du tar kontakt med en pinsemenighet eller frikirke så kan du forhøre deg om de kjenner noen som kan hjelpe deg å bryte dette. Dessverre er det en mangelvare i enkelte kretser, det forkynnes sjeldnere om åndeverdenen enn før i tiden. Men let, så skal du finne! 

Et tegn på at du SKAL/BØR ta tak i dette, er nettopp det at historien du har blitt fortalt dukker opp i minnet ditt jevnlig. Det er slik Gud snakker til oss 😉 Han minner oss på ting vi skal rydde opp i- ta tak i. Gjør det! 💪🏻

Kunnsksp er makt. Og sannheten setter oss fri, men vi må selv oppsøke dette. Om jeg ikke hadde lært om nøklene i åndeverdenen selv, så hadde jeg fortsatt vært bundet fast i masse vondt. 

Skrevet

Hvorfor ble hun et psykisk vrak? Tror du det er en straff hun har fått eller fikk hun dårlig samvittighet for det hun gjorde 

Hun har veldig dårlig samvittighet fordi hun gjorde han lam fra livet og ned.

• Nyttig 1
Skrevet
Lorieen skrev (22 timer siden):

Husk at hevnen hører Gud til, Han skal gjengjelde, om du ber Han om det. Men det blir ikke slik du tror. Gud er rettferdig, når du går til Han med din sak og gir den over. 

Ganningen du kaster over folk vil ramme deg selv senere. Så ikke gå i den fella. Tror du djevelen vil løpe ærend for deg uten å kreve noe tilbake fra deg? Nei, han stjeler, ødelegger og dreper. Ingenting er gratis der i gården. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun har veldig dårlig samvittighet fordi hun gjorde han lam fra livet og ned.

I tillegg på at hun bærer den store hemmeligheten som bare jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...