AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Og søkeren har vært på intervju. Hva skal da til for at den ikke blir tildelt jobben? Anonymkode: 1e6d9...898
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Hvis de føler at personligheten til søkeren ikke vil passe inn i arbeidsmiljøet. Anonymkode: 54c8c...149
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg var på andregangsintervju. Hadde rett kvalifikasjoner, men fikk ikke jobben og fikk vite at de valgte å ikke ansette denne omgangen. Følte allerede i jobbintervjuet at jeg ikke så ting likt som sjefen. Så sånn sett var det riktig å ikke ansette meg. For jeg tror ikke jeg hadde blitt værende der. Anonymkode: ebd56...bfd
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg var på andregangsintervju. Hadde rett kvalifikasjoner, men fikk ikke jobben og fikk vite at de valgte å ikke ansette denne omgangen. Følte allerede i jobbintervjuet at jeg ikke så ting likt som sjefen. Så sånn sett var det riktig å ikke ansette meg. For jeg tror ikke jeg hadde blitt værende der. Anonymkode: ebd56...bfd Var det i offentlig eller privat sektor? Er vel litt mer regler i forhold til ansettelser i offentlig sektor? Anonymkode: 1e6d9...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå