Gå til innhold

Har bare dårlig erfaring med frisører! Hvordan finne en som er bra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke vært hos frisør på 5+ år, og har aldri blitt helt fornøyd. Det virker bare som de vil klippe en grei frisyre de kan godt, selge noen produkter og få betalt. Jeg ønsker noen som tar seg tid til å vurdere ulike hårstiler på meg og komme med egne forslag, fordi håret mitt er typisk kjedelig gjort-ingenting med nå. En jeg har litt kjemi med, rett og slett. Men hvordan finne en som er bra? Dame 35 med lærerobb, kan lite om mote og skjønnhet og er veldig langt fra den "verdenen" ;D 

Anonymkode: 17e4f...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Slitu senteret er det bra frisører, Morenene heter senteret. 

Anonymkode: ee2ef...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bergen her! :) HI

Anonymkode: 17e4f...c21

Kan varmt anbefale thomas på Tell frisør i bergen. 

Anonymkode: b0ff2...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Jeg tror hva folk mener er bra er veldig individuelt. Jeg har sjekket flere her jeg bor og hva slags vurderinger de har fått og flere av de som har fått høyeste karakter av mange har jeg ikke vært fornøyd med. Nå har jeg litt "vanskelig" hår så ikke alle klarer å klippe det skikkelig.

Så det er vanskelig å finne noen som er bra synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uilke frisører har også ulike "ekspertiser". Noen er flinke på å klippe krøllete eller bølgete hår, noen er helt rævva på det. Noen er flinke med langt hår, andre er helt rævva på det. Osv. 

Jeg skulle rett og slett ønsket meg at flere frisørsalonger hadde nettsider hvor det sto hva den enkelte frisør var flink på, så man kunne velge. 

Det hjelper meg lite om frisøren jeg går til er dritflink til å klippe korte bob'er på helt rett og glatt hår, når jeg har elleville krøller ned til midjen.. 

Anonymkode: 244f0...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme erfaring som deg i årevis, tenkte alltid at en frisør er en frisør. Det tok jeg feil, selv om salongen har fått gode reviews så er det ikke sikkert den frisøren du får er noe god. Så det jeg har gjort siste årene er å søke etter frisører på instagram. De som elsker det de gjør poster arbeidet sitt der. Da ser du hva den spesifikke frisøren er god på og hvor gode de er. Har funnet to (hun første flyttet til andre siden av landet) fantastiske frisører etter det! 

Anonymkode: fd23a...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...