Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har termin i februar som har søkt ABC på Ullevål og fått svar?

Anonymkode: fe750...4b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i tidlig April og venter også på svar. Søkte i uke 12. Bare fått brev om at søknaden var registrert. 

Anonymkode: 2ae3f...136

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har termin i tidlig April og venter også på svar. Søkte i uke 12. Bare fått brev om at søknaden var registrert. 

Anonymkode: 2ae3f...136

Søkte også rundt den tiden og fikk brev om registrering. Sjekker postkassen hver dag, bør vel høre noe håper føler jeg😬

Skrevet

De er veldig trege. En venninne med termin I januar har fått beskjed om at hun får beskjed nærmere november 

Anonymkode: bb8d8...66e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er veldig trege. En venninne med termin I januar har fått beskjed om at hun får beskjed nærmere november 

Oj, såpass ja! Ringte de i slutten av august og da var de akkurat ferdig med desember... Tenkte kanskje de var ferdig med januar i september 😅

Skrevet
1 minutt siden, Netteflette said:

Oj, såpass ja! Ringte de i slutten av august og da var de akkurat ferdig med desember... Tenkte kanskje de var ferdig med januar i september 😅

Helt ærlig så tror jeg de avventer budsjettet. Ingen vits å ta inn om det ble lagt ned. Men det er bare mine tanker

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt ærlig så tror jeg de avventer budsjettet. Ingen vits å ta inn om det ble lagt ned. Men det er bare mine tanker

Mener å ha lest at det ikke vil skje før i 2030🤔 Er en stund til sykehuset blir stengt/lagt ned

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stygt redd dette stemmer!

Hilsen ABC-fødekvinne med en fantastisk opplevelse jeg unner alle andre også!

Anonymkode: b5444...3d3

• Liker 2
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Mener å ha lest at det ikke vil skje før i 2030🤔 Er en stund til sykehuset blir stengt/lagt ned

Sykehuset ja, men ABC har levd uttrygt i mange år uavhengig av hva som skjer med ullevål.

Skrevet

Ifølge min jordmor var det ikke noe poeng, siden de forbereder nedlegging...søkte "vanlig" fødeplass på Ullevål.

Anonymkode: d04be...708

Skrevet

Jeg kjenner noen med termin tidlig januar som nylig har fått svar. 

Anonymkode: dd54e...863

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...