Gå til innhold

Sexpartner/pullevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vil spørre om noen har erfaring hvor eller hvilken portalen/app man kan finne en pullevenn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På byen. Tinder

Anonymkode: ecbeb...895

Skrevet

Det finnes pulling klubber, bruk Google... 😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Pulle?🤣🤣🤣

Anonymkode: 7e15f...256

• Liker 3
Skrevet
Dastan skrev (13 timer siden):

Hei

Jeg vil spørre om noen har erfaring hvor eller hvilken portalen/app man kan finne en pullevenn?

Hva er pullevenn eller mener du pulevenn

Skrevet

Det er jo superenkelt! det er bare å se etter "antenna" på kvinnen🙈

Skrevet
Bamseklemmer skrev (49 minutter siden):

Det er jo superenkelt! det er bare å se etter "antenna" på kvinnen🙈

Riktig "sjef" !   Det der tror jeg ikke ungdommen forstår, eller kan lenger.  Finne antenna, ut med din egen ..... og så se om vi sender på samme frekvens.  Funker (funket?)  som faen   😁

Herregud, når man var ung, og gikk å "shoppet på bruktmarkedet".... Man kunne jo bare velge å plukke.  😜

Savner  .....  🙄

Anonymkode: 9b97b...950

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Riktig "sjef" !   Det der tror jeg ikke ungdommen forstår, eller kan lenger.  Finne antenna, ut med din egen ..... og så se om vi sender på samme frekvens.  Funker (funket?)  som faen   😁

Herregud, når man var ung, og gikk å "shoppet på bruktmarkedet".... Man kunne jo bare velge å plukke.  😜

Savner  .....  🙄

Gullalderen er ikke over😇

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Prøv cupido

Anonymkode: 55a74...916

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (47 minutter siden):

Gullalderen er ikke over😇

Vel.... hehe.... jeg vet ikke riktig hva jeg skal si gitt   😬

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel.... hehe.... jeg vet ikke riktig hva jeg skal si gitt   😬

Er du mann eller kvinne?  jeg kan gi tips som fungere🤗

Skrevet

Skrivefeil er så usexy

Anonymkode: 19edd...a6c

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Kan du ikke gi tips til begge da?

Skrevet
Flintis skrev (14 minutter siden):

Kan du ikke gi tips til begge da?

Jeg avventer inntil videre.. Å skrive for begge parter tar tid... 

Men du.. kan du må stå som ryddegutt for trollene her inne da? Jeg begynner å bli lei av avsporing fra disse pappskalla A4 trollene, som ikke eier 1 gram seksuell forståelse.. med kjeften full av spytegn😅 Det er faktisk bare så latterlig, men også svært irriterende.. når vi andre diskuterer seksualitet, og deler erfaring mellom hverandre som modne mennensker..

ja jeg kan både gi og motta råd, det samme gjelder tips😉

Skrevet

Åh, jeg har også alltid ønsket meg en god pullevenn 😍

Skrevet
Bamseklemmer skrev (16 minutter siden):

Jeg avventer inntil videre.. Å skrive for begge parter tar tid... 

Men du.. kan du må stå som ryddegutt for trollene her inne da? Jeg begynner å bli lei av avsporing fra disse pappskalla A4 trollene, som ikke eier 1 gram seksuell forståelse.. med kjeften full av spytegn😅 Det er faktisk bare så latterlig, men også svært irriterende.. når vi andre diskuterer seksualitet, og deler erfaring mellom hverandre som modne mennensker..

ja jeg kan både gi og motta råd, det samme gjelder tips😉

Jeg forstår det tar tid santidig er det lesere av begge kjønn på dette forumet vi får avvente svaret fra ....950

Du må bare se gjennom fingrene med den støyen, det gjør jeg.

• Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Mann, trodde du skjønte. Vi har da prates før om (godt)modne kvinner..... hehe   😉

Vet ikke om jeg tenger så mye tips, men må nok innse at glansdagene er over. Er nå mer 60 minus enn 50+ .... hehe .                Men det er flere tagbare på 70 (som ikke ser så gamle ut)... 😜😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mann, trodde du skjønte. Vi har da prates før om (godt)modne kvinner..... hehe   😉

Vet ikke om jeg tenger så mye tips, men må nok innse at glansdagene er over. Er nå mer 60 minus enn 50+ .... hehe .                Men det er flere tagbare på 70 (som ikke ser så gamle ut)... 😜😁

Haha, ok... jeg skal til ei på 63 år nå i kveld.. Hun er like deilig nå som når hun var 53 år.. Kanskje litt mere kåt nå enn før hun er iallefall mere ivrig. Men også litt mere alderstegn, men jeg elsker jo aldertegn😜

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (50 minutter siden):

Haha, ok... jeg skal til ei på 63 år nå i kveld.. Hun er like deilig nå som når hun var 53 år.. Kanskje litt mere kåt nå enn før hun er iallefall mere ivrig. Men også litt mere alderstegn, men jeg elsker jo aldertegn😜

Lucky you, kjør på !    😋

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er også på jakt etter en fucking ladyfriend, 27-43år ish. Midt i landet et sted. Jeg er selv i slutten av 30åra. Så vært fint med tips for å finne noen med samme interesse 😊 

Anonymkode: 51cf3...1a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...