GÃ¥ til innhold

Litt for mye i senga ble det hehe😅

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde rollespill i senga med en ganske så fersk date. Skremte han vist bort noe han selv sa: du dette går fort frem. Han er veldig snill og rolig type. Men akkurat den kvelden...vet jeg ikke hva som skjedde helt med meg, vi hadde ikke sex. Men bestemte likevel for å rote litt og . Bare klarte å slippe meg løs. Etter å ha sagt jeg er rolig og ligger ikke rundt. Bestemte jeg meg for å imponere litt ekstra.... så tok frem håndjernet og ba han feste det på meg. Og da sa han sånn: jeg er ikke så fan av sånt lol. Jeg ble sykt skuffet.....

Endret av Aoo19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok en snakkis men ikke med navnet ditt, bare at han hadde en herlig pirrende opplevelse. Syns det var kjempe kult av deg!

Anonymkode: 02b6e...3f0

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som han ble imponert akkurat...

Anonymkode: 25757...bee

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ikke reaksjonen hans stod på at ts ikke imponerte men heller at han hadde dame hjemme og fikk hetta eller var flau fordi han hadde liten penis eller klamydia 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føler jeg skremte han bort ja.... vet ikke hva jeg skal gjøre🥹..... stakkars fyr....

Anonymkode: adc3f...0da

Skrevet

På hvilken måte imponerte du han når du skremte han bort? 🤔

Anonymkode: ef2c5...c6a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke reaksjonen hans stod på at ts ikke imponerte men heller at han hadde dame hjemme og fikk hetta eller var flau fordi han hadde liten penis eller klamydia 

Overskrifta var at hun imponerte for mye i senga...

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 20.10.2022 den 22.37):

På hvilken måte imponerte du han når du skremte han bort? 🤔

nei han mente det var litt for frempå

Endret av Aoo19
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 20.10.2022 den 22.36):

Anonymkode: 02b6e...

Endret av Aoo19
Skrevet

Han tenker nok at du prøvde litt for hardt. Bare drit i det og gå videre.

Med den aldersforskjellen tviler jeg på at han ble imponert av det der.

Anonymkode: f56b9...99d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han tenker nok at du prøvde litt for hardt. Bare drit i det og gå videre.

Med den aldersforskjellen tviler jeg på at han ble imponert av det der.

Anonymkode: f56b9...99d

Jupp, men tenkte jo at han tenker: hun er god i senga hun. Får tilfredsstillte han mye ved bryst, mage og lår. Erogene soner

Skrevet

Hadde jeg vært ham hadde jeg ikke blitt imponert. Jeg hadde heller tenkt at du ikke kjenner sosiale koder godt nok til at du vet hva som passer når og klarer å lese situasjoner. 

Anonymkode: 7313c...195

Skrevet
Aoo19 skrev (3 minutter siden):

Den var liten jaa omg

🙄

Skrevet
Aoo19 skrev (1 minutt siden):

Jupp, men tenkte jo at han tenker: hun er god i senga hun. Får tilfredsstillte han mye ved bryst, mage og lår. Erogene soner

🤣 første gang med en mann eller?

• Liker 1
Skrevet
Aoo19 skrev (2 minutter siden):

Menn vil ha sex, ikke 50 shades of gray

Anonymkode: 642c9...070

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde jeg vært ham hadde jeg ikke blitt imponert. Jeg hadde heller tenkt at du ikke kjenner sosiale koder godt nok til at du vet hva som passer når og klarer å lese situasjoner. 

Anonymkode: 7313c...195

Handler jo ikke om sosiale koder. Var bare bind for øyet.... men uansett så syns jeg det er greit å kysse mannek på erogene soner. 

Anonymkode: adc3f...0da

• Liker 1
Skrevet

Hmm, nei vet ikke ass. Føler det der hadde vært kult når man var 16/17.

Han er i 30-årene? Tror det skal mer til enn litt slikking på nipplene og kyssing på lår før sugejobb for å bli så "impontert".

Skrevet

Hvordan var dette rollespill mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan var dette rollespill mener du?

Han kalte det rollespill når jeg snakket om det i ettertid, han sa ja det rollespille ditt. Men jeg sa at dette er helt vanlig forspill i seng, og ikke rollespill. Bare at det bindet var med i få minutter. Han var kåt, og ville prøve å tilfredsstille litt ekstra, men ikke sex. Han fingret meg.... 

Skrevet
Aoo19 skrev (10 timer siden):

Han kalte det rollespill når jeg snakket om det i ettertid, han sa ja det rollespille ditt. Men jeg sa at dette er helt vanlig forspill i seng, og ikke rollespill. Bare at det bindet var med i få minutter. Han var kåt, og ville prøve å tilfredsstille litt ekstra, men ikke sex. Han fingret meg.... 

Høres egentlig ut som om han har noen issues, ikke er like frigjort som deg. De fleste menn burde digget dette, og heller blitt skuffet over at det ikke ble mer, enn at du «gikk for fort fram.» 

Synes ikke du har noen grunn til å ha angst. 
For alt vi vet sitter han med verre angst, og håpet å bli bedre kjent før du fikk se hans største kompleks. Nå er han livredd for at du er skuffet over penisen hans og tolker det at du ikke kontakter han like mye, som et tegn på at du har mistet interessen.

På denne måten, pga dårlige tanker om seg selv, misforstår folk hverandre hele tiden, og forhold som kunne blitt fantastiske blir aldri noe av.

Mennesker🙄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...