AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Del Skrevet 20. oktober 2022 Har lyst til å lage ett håndavtrykk og finner ikke så mye om hva som er trygt og ikke på nett.. Ser at jeg har vannbasert akrylmaling i skapet, så håper noen av dere fine damer vet om det er ok å bruke? 😊 Anonymkode: 2d09f...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Del Skrevet 20. oktober 2022 Vi bruker helst sånne, da slipper man all kontakt med både blekk og det som er https://www.jollyroom.no/leker/tegning-hobby/diy-hobbysett/pearhead-clean-touch-fot-og-handavtrykk-svart Anonymkode: d1975...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi bruker helst sånne, da slipper man all kontakt med både blekk og det som er https://www.jollyroom.no/leker/tegning-hobby/diy-hobbysett/pearhead-clean-touch-fot-og-handavtrykk-svart Anonymkode: d1975...e98 Takk for tips, men tror ikke det blir så praktisk med tanke på at det skal være i ett farsdagskort:p Det skulle jeg kanskje ha skrevet i hovedinnlegget🙈 HI Anonymkode: 2d09f...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg ville brukt konditorfarge Anonymkode: 0238f...6b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ville brukt konditorfarge Anonymkode: 0238f...6b8 God ide, hvordan gjør man det? Blander ut i vann? Anonymkode: a9e15...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): God ide, hvordan gjør man det? Blander ut i vann? Anonymkode: a9e15...7d1 Ja prøv litt med styrken, ha i litt i vann, prøv og se, ha i mer om det er for svakt. Det er i allefall helt trygt Anonymkode: 0238f...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville brukt konditorfarge Anonymkode: 0238f...6b8 Takk for tips, det skal vi prøve! Anonymkode: 2d09f...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheik Skrevet 20. oktober 2022 #8 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg gjorde det med min datter, men brukte noe håndmaling fra lekebutikken som ikke er giftig. Husker ikke navnet da det er en del år siden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #9 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tips, men tror ikke det blir så praktisk med tanke på at det skal være i ett farsdagskort:p Det skulle jeg kanskje ha skrevet i hovedinnlegget🙈 HI Anonymkode: 2d09f...36b Hvorfor ikke? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 70d9e...16d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #10 Del Skrevet 20. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk for tips, men tror ikke det blir så praktisk med tanke på at det skal være i ett farsdagskort:p Det skulle jeg kanskje ha skrevet i hovedinnlegget🙈 HI Anonymkode: 2d09f...36b Klipp og lim avtrykket inn i kortet. Tror konditorfarge blir veldig rennende. Ses har «trygg» fingermaling som er bedre enn konditorfarge. Anonymkode: 8f9c4...cb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #11 Del Skrevet 21. oktober 2022 Skjekk om djeco har, de har tusjer som ikke lager flekker på hender og klær, og tørkes av om det skulle komme på trebordet ditt Anonymkode: c7c68...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #12 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Klipp og lim avtrykket inn i kortet. Tror konditorfarge blir veldig rennende. Ses har «trygg» fingermaling som er bedre enn konditorfarge. Anonymkode: 8f9c4...cb9 Det finnes matfarger i pastaform på matbutikken. Disse kan sikkert fungere. Den er ikke like rennende som den klassiske konditorfargen i små glass. Anonymkode: a6073...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #13 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Klipp og lim avtrykket inn i kortet. Tror konditorfarge blir veldig rennende. Ses har «trygg» fingermaling som er bedre enn konditorfarge. Anonymkode: 8f9c4...cb9 Det blir ikke rennende, ikke meninga å stappe handa nedi og så rett på kortet, meninga et at det skal være såpass farget at det blir farge igjen på hånda etter at det har dryppet av litt, så holde godt nedpå kortet. Anonymkode: 0238f...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #14 Del Skrevet 21. oktober 2022 Brukte vanlig vannfarge jeg. Anonymkode: 8b122...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #15 Del Skrevet 21. oktober 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: Det finnes matfarger i pastaform på matbutikken. Disse kan sikkert fungere. Den er ikke like rennende som den klassiske konditorfargen i små glass. Anonymkode: a6073...76c Konditorfarge sitter jo som støpt på hud! Det ville jeg i hvert fall ikke brukt.. Så lenge du vasker vekk malinga er det ikke farlig med vannbasert hobbymaling altså. Du gjør det neppe daglig.. Anonymkode: 0e1ff...a86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #16 Del Skrevet 21. oktober 2022 Regner ned at det tar under et minutt å lage. Hvor mye maling trur du ungen spiser på den tiden 😅 Anonymkode: 9ca21...e32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå