AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #21 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg ble, av en homofil kompis. Fikk beskjed om at han skulle ha grilldressfest. Greit nok, fant frem min lekre gule og svarte Adidas i blank polyester fra håndballens glansdager og noen Champion sokker, fra samme tid, som jeg dro frekt over buksa. Fest ble det, masse gjester, masse alkohol. Så bar det videre til en fetishfest på en gay bar/ sexklubb, noe jeg og en annen heterofil kompis ikke var helt forberedt på. En fetishfest for nettopp treningstøy. Men jeg har latt menn suge meg før, og jeg mistet telling på alle blowjobbene jeg fikk den kvelden. Be en blowjob på vår vettskremte venn også. Også har jeg vært på Blaze, med en annen kompis. Anonymkode: dc53c...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #22 Del Skrevet 21. oktober 2022 Det er som regel kun stygge eller overvektige mennesker (noen unntak) på åpne sexklubber i norge, hvis du faller under den kategorien burde du ikke være redd. Anonymkode: 36b51...f0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #23 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Hvor gikk du/ dere på sexklubb, i Norge eller utlandet? Hvor mange personer var det der ca, og ca alder? Hvordan var utseende på de som var på sexklubben? Er det sosialt akseptert at man kommer der og først og fremst observerer første gangen? Den som er rett utenfor Tønsberg sammen med samboer. Det var ca 20 personer der (en lørdag), mellom 25-65 ish Alle mulige utseender: pene, mindre pene, tynne, tykke, kraftige, høye, lave, store pupper, små pupper, det meste egentlig. Noen hadde på seg en babydoll, andre hadde undertøy. De har veldig tydelige og greie regler på klubben der, det er helt akseptert (og anbefalt) å komme en tur og observere mest første gangen, og man skal alltid spørre om lov før man berører noen man osv. For min del var det en ganske snål opplevelse, litt «utavdegsjæl». Av tilfeldige årsaker har vi ikke vært tilbake, men tenker nok å prøve igjen når livet har rom for det:) Anonymkode: 6014e...56c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 2. november 2022 #24 Del Skrevet 2. november 2022 Har vært på Vip Room tidligere, men dette er vel nedlagt tror jeg. Har hatt mange hyggelige besøk der, samt et mer slitent sted nedenfor Slottet i Parkveien. Har dessuten vært på 2x2 på Playa del Ingles med blandende opplevelser, men har også en fantastisk kveld fra 2x2 med et norsk par som jeg aldr vil glemme….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #25 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 12.57): - De slipper bare inn par og single kvinner. Ingen single menn. ... Det er god kjønnsbalanse, og det tror jeg bidrar positivt. Anonymkode: 64b51...245 Dersom noen single kvinner benytter seg av muligheten så vil det jo være flere kvinner enn menn der. Hvordan kan det være "god kjønnsbalanse"? Anonymkode: 93b10...16d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #26 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dersom noen single kvinner benytter seg av muligheten så vil det jo være flere kvinner enn menn der. Hvordan kan det være "god kjønnsbalanse"? Anonymkode: 93b10...16d Fordi, de to gangene det skjer i året at en enslig kvinne stikker innom en slik plass vil ikke endre kjønnsbalansen sett året under ett. Anonymkode: da733...29b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #27 Del Skrevet 3. november 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi, de to gangene det skjer i året at en enslig kvinne stikker innom en slik plass vil ikke endre kjønnsbalansen sett året under ett. Anonymkode: da733...29b På upscale klubber i feks Frankrike hvor man diskriminerer på utseende i døra og ikke slipper inn tjukke, gamle eller uattraktive folk så er det pakka med single damer. Men single damer drar ikke på klubber med uattraktive folk. Fordi de trenger ikke det. Anonymkode: 4d865...88b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #28 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg har en onkel, som er dømt for pedofili og incest mot sine døtre, og som er tilbakestående. Han går på sexklubb. Han ser helt grei ut. Anonymkode: e5d9e...dd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #29 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg har vært mange ganger, men går på en klubb hvor det er invite only. Så man må være medlem og man kan bare bli invitert hvis man blir anbefalt av noen som allerede er medlem. Så det gjør jo litt med kvaliteten, veldig mange flotte mennesker og det er et ganske classy sted, så vi har av og til bare dratt for å være sosial også, kanskje finner man tonen med noen og blir bare sittende å skravle hele kvelden, men at det blir action neste gang f.eks. Det har skjedd mange ganger at vi ikke har hatt sex på klubben altså, så helt akseptabelt å ikke delta Anonymkode: 3881e...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 3. november 2022 #30 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Hvor gikk du/ dere på sexklubb, i Norge eller utlandet? Begge steder. Sex klubber er interessant nok ganske like i miljø. ( men jeg har bare erfaring fra klubber hvor single menn kommer inn. Hun liker å ta tog..) AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Hvor mange personer var det der ca, og ca alder? Veldig blandet. Typisk mellom 10 (litt lite) og 40. Lokalene bestemmer hva som er komfortabelt. AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Hvordan var utseende på de som var på sexklubben? Der finnes sexklubber som siler, jeg vet om dem, men har aldri vært på en. På alle jeg har vært på snakker vi «normal utseende» : gå på et kjøpesenter i nærheten og plukk ut de ti første tilfeldige du ser, og du har et bilde. AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Er det sosialt akseptert at man kommer der og først og fremst observerer første gangen? Ja. De vil typisk fortelle deg dette på nettstedet sitt. Målet er å få deg hekta, da må du tørre å komme og prøve deg frem i eget tempo 😉 AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Blir man sett på som kip, eller som en kikker dersom man først og fremst vil se hvordan det er der første gangen? Du blir ikke engang vurdert som kjip om du gjør det hver gang, det blir bare regnet som din kink. Det er en klubb for å leve ut din seksualitet, det er rom for alle…. Hvilket betyr at du må ha respekt for de som kommer for å se på deg, og de som viser at de har lyst på deg. det går begge veier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2022 #31 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 12.43): Når man vet hvor ekstremt kåt og hvor lac impulskontroll menn generelt har, så kan man selv tenke seg hvilken gorillaoppførsel som kommer til syne slike steder. Avtennende de lux! Anonymkode: 19d00...4ee Kan tenke seg eller har du opplevd og har en faktisk opplevelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #32 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Jeg og min partner er mellom 35 og 45 år. Han ønsker å gå på sex klubb, jeg er nyskjerrig på det, men er slik av person at jeg har dårlig selvtilitt når det kommer til kropp, sex med nye og generelt liker trygghet. Jeg har litt lyst å prøve å gå på en sexklubb, men er redd for at det blir kleint, derfor ønsker jeg å vite mest mulig om det forhånd. Hvor gikk du/ dere på sexklubb, i Norge eller utlandet? Nærmeste utland 😊 Mange klubber i Sverige. AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Hvor mange personer var det der ca, og ca alder? Det var parkveld, ca 25-30 par. Hovedtyngden på rundt 40 år, noen eldre, noen yngre. AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Hvordan var utseende på de som var på sexklubben? Vi snakket om at man kunne passert alle som var der på gata, uten å tenke at de samme kveld ville være på samme klubb som oss. Noen var lekre, andre var ikke lekre men de fleste var helt fine og i ok fysisk form. Mange pappakropper😊 AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Er det sosialt akseptert at man kommer der og først og fremst observerer første gangen? Ja, de seriøse klubbene praktiserer at man kan bare føle på stemningen. Men der vi var, hadde som krav at skal man inn mot de rommene hvor man hadde sex, måtte man ha på undertøy (eller ingenting). AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Jeg kan tenke meg å komme å se hvordan det er, gjerne prate med andre, se på andre, og dersom jeg skal ha sex, ha sex med min pratner (han ønsker kanskje å prøve med en annen person). Dersom jeg også skulle fått lyst på å ha sex med en annen person så er jeg åpen for det, men slik jeg kjenner meg selv så vil jeg ikke være klar for det første gangen, jeg vil først se hvordan det er. Blir man sett på som kip, eller som en kikker dersom man først og fremst vil se hvordan det er der første gangen? Anonymkode: cb2e7...faa Absolutt ikke. Alle har sine egne grenser og tar nei for et nei. Vår kveld var at vi drakk litt vin, snakket litt med de andre. Så skiftet vi når "alle andre" gjorde det og. Kikket litt i de forskjellige rommene før vi gikk inn i ett av de og hadde sex med hverandre. Mitt råd: bestem dere for grensene før dere drar dit og vær tro mot de uansett. Ikke la dere rive med av stemningen / promillen. Dra heller hjem med følelsen av å ville gjøre mer enn følelsen av at dere gjorde for mye. Dere har en eneste forpliktelse og det er til hverandre. Dere skylder ingen andre gjester noe som helst bare fordi noen gjør noe med en av dere 😊 Vi skal nok tilbake en dag, men ingen hast😊 Anonymkode: 5a48f...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #33 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dersom noen single kvinner benytter seg av muligheten så vil det jo være flere kvinner enn menn der. Hvordan kan det være "god kjønnsbalanse"? Anonymkode: 93b10...16d Der vi har vært så er det ganske få single kvinner. Muligheten er der, men det er såpass få som benytter seg av den at det ikke bidrar til nevneverdig ubalanse. I tillegg kommer de gjerne sammen med et par, så de er allerede i en «konstellasjon», og vandrer lite rundt alene i lokalene. Hadde det vært åpent for single menn, så tror jeg at balansen fort kunne blitt veldig skjev i motsatt retning. Jeg tror mange menn er mer tilbøyelige til å komme alene til et sånt sted enn kvinner. Og det tror jeg kunne bidratt negativt til atmosfæren på stedet. (Understreker at dette kun er mine antakelser. Vet ikke, da jeg ikke har opplevd det.) Anonymkode: 64b51...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 3. november 2022 #34 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg kjenner en mann som stadig er på sexklubb. Han er 63, lite attraktiv, lukter vondt og er en ufyselig fyr. Vet ikke om han er representativ. Han har og mikropenis. Det vet jeg fordi jeg gikk på en smell i fylla. Vært avholds siden 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #35 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.00): Jeg og min partner er mellom 35 og 45 år. Han ønsker å gå på sex klubb, jeg er nyskjerrig på det, men er slik av person at jeg har dårlig selvtilitt når det kommer til kropp, sex med nye og generelt liker trygghet. Jeg har litt lyst å prøve å gå på en sexklubb, men er redd for at det blir kleint, derfor ønsker jeg å vite mest mulig om det forhånd. Hvor gikk du/ dere på sexklubb, i Norge eller utlandet? Hvor mange personer var det der ca, og ca alder? Hvordan var utseende på de som var på sexklubben? Er det sosialt akseptert at man kommer der og først og fremst observerer første gangen? Jeg kan tenke meg å komme å se hvordan det er, gjerne prate med andre, se på andre, og dersom jeg skal ha sex, ha sex med min pratner (han ønsker kanskje å prøve med en annen person). Dersom jeg også skulle fått lyst på å ha sex med en annen person så er jeg åpen for det, men slik jeg kjenner meg selv så vil jeg ikke være klar for det første gangen, jeg vil først se hvordan det er. Blir man sett på som kip, eller som en kikker dersom man først og fremst vil se hvordan det er der første gangen? Anonymkode: cb2e7...faa Norge og utlandet ca 20-40 personer utseende er som gjennomsnittet av folk, alder fra 25 til 70 ja, det er akseptert å bare kikke. Det er bra stemning og de aller fleste er respektfulle og hyggelige. Det er lite alkohol og rus. Anonymkode: 02d65...384 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå