AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg skjønner ikke hva de holder på med. En bekjent av meg er familie far og har samboer. Alikevel finner jeg han på en app der det står: Klar for den store kjærligheten og at han er single, når jeg vet at det ikke er tilfelle. Hva er det egentlig de holder på med? Syns jo synd i de hjemme der. Anonymkode: dac5c...c85 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke hva de holder på med. En bekjent av meg er familie far og har samboer. Alikevel finner jeg han på en app der det står: Klar for den store kjærligheten og at han er single, når jeg vet at det ikke er tilfelle. Hva er det egentlig de holder på med? Syns jo synd i de hjemme der. Anonymkode: dac5c...c85 Trist, men helt sikkert ikke unikt. Anonymkode: 3a329...e08 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg hadde vært en bitch og sladra til samboer Anonymkode: 49519...a65 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 Noen folk har elendig moral. Anonymkode: abed4...925 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 ja jeg lagde meg profil og ønsket han lykke til. kniis. Mulig jeg går videre med det. Anonymkode: dac5c...c85
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 Det er jo slike dere kvinner vil ha jo. Dere står jo heller i kø for å resirkulere noen av disse enn å ta en av de evig single mennene fra markedet. Han spiller jo bare det spillet som dere selv har lagt opp til gjennom deres handlinger. Anonymkode: 70aee...09d 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo slike dere kvinner vil ha jo. Dere står jo heller i kø for å resirkulere noen av disse enn å ta en av de evig single mennene fra markedet. Han spiller jo bare det spillet som dere selv har lagt opp til gjennom deres handlinger. Anonymkode: 70aee...09d Eh...? Ja, single menn. Ikke utro drittsekker. Anonymkode: b4b50...c46 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #8 Skrevet 20. oktober 2022 Tinder flommer over av gifte menn som synes fryktelig synd på seg selv 🤮🤮 Anonymkode: d4748...d04 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #9 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tinder flommer over av gifte menn som synes fryktelig synd på seg selv 🤮🤮 Anonymkode: d4748...d04 En kan lure på hvorfor mange absolutt skal være i forhold når de uansett bare hele tiden er ute etter en sjanse til å få seg ett knull med andre. Er mannfolk så jævlig fiksert på sex lissom? Jaggu glad jeg er single. Har absolutt ikke noe interesse av noe forhold når en leser om all utroskapen i media. Trist at det går den veien men men. Anonymkode: dac5c...c85 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #10 Skrevet 21. oktober 2022 Helt vanlig! Opptatte menn søker en på si. Unnskyldningen er «døde forhold» og «bor sammen for barnas skyld. De vil ha spenning på si. Om de er så heldige og faktisk treffer kjærligheten på si, så flytter de ikke fra det «døde» forholdet likevel. De har det bare som plommen i egget, og nyter livet, enn så lenge. Anonymkode: 0b4ec...f0b 3
Adrenalina1 Skrevet 21. oktober 2022 #11 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er jo slike dere kvinner vil ha jo. Dere står jo heller i kø for å resirkulere noen av disse enn å ta en av de evig single mennene fra markedet. Han spiller jo bare det spillet som dere selv har lagt opp til gjennom deres handlinger. Anonymkode: 70aee...09d Typisk menn. Dere bare må legge skylden på kvinner. Dere eier ikke selvinnsikt, ansvarsfølelse eller moral. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #12 Skrevet 21. oktober 2022 Adrenalina1 skrev (5 minutter siden): Typisk menn. Dere bare må legge skylden på kvinner. Dere eier ikke selvinnsikt, ansvarsfølelse eller moral. Det her er jo bare et svada svar. Jeg er kvinne selv og forstår hvorfor en del enslige menn tenker sånn siden en del bad boys er attraktive uansett hvor mye drittsekker de er. De går fra kvinne til kvinne mens andre menn er single livet ut. Det er deres grandiose selvbilde som tiltrekker kvinner da kvinner gjerne faller for "sterke" menn. En undersøkelse viser at kvinner angivelig lett føler seg tiltrukket av menn med psykopatiske trekk. Anonymkode: 0384b...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #13 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det her er jo bare et svada svar. Jeg er kvinne selv og forstår hvorfor en del enslige menn tenker sånn siden en del bad boys er attraktive uansett hvor mye drittsekker de er. De går fra kvinne til kvinne mens andre menn er single livet ut. Det er deres grandiose selvbilde som tiltrekker kvinner da kvinner gjerne faller for "sterke" menn. En undersøkelse viser at kvinner angivelig lett føler seg tiltrukket av menn med psykopatiske trekk. Anonymkode: 0384b...7a1 Den tragiske biologien Er vel sånn at selvsikkerhet som kommer av psykopatiske trekk lett kan forveksles med selvtillit, handlekraft, pågangsmot, dyktighet, beskytterevne etc. Sistnevnte er jo ønskelige egenskaper. Vet ikke, jeg. Må være en feilslått biologisk grunn til at man lures av det, det er jo ikke direkte sunt å være sammen med en slem mann med dårlig moral og null samvittighet. Anonymkode: abed4...925 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #14 Skrevet 21. oktober 2022 Æsj… man må jo spørre om mannen er singel på en app for single uansett da. Ja, jeg har praktisert det iblant, for har truffet på de som lyver seg innpå. Det er kvalmt. Rett og slett. Anonymkode: fea36...e31 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #15 Skrevet 21. oktober 2022 For alt man veit så kan det hende han er fanget i et dårlig forhold og trenger å finne en ny en. Anonymkode: 3d823...698
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #16 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For alt man veit så kan det hende han er fanget i et dårlig forhold og trenger å finne en ny en. Anonymkode: 3d823...698 Fanget i et dårlig forhold? INGEN er fanget! Mannen er kun feig, konfliktsky, tøffel, svak. Lurer neste kvinne til å tro han skal ut av nåværende forhold, kun for å få sex. Og lure barn og samboer til å tro han er lykkelig. Anonymkode: 0b4ec...f0b 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #17 Skrevet 21. oktober 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Fanget i et dårlig forhold? INGEN er fanget! Mannen er kun feig, konfliktsky, tøffel, svak. Lurer neste kvinne til å tro han skal ut av nåværende forhold, kun for å få sex. Og lure barn og samboer til å tro han er lykkelig. Anonymkode: 0b4ec...f0b Er mange kvinner som skriver de er fanget i et dårlig forhold her på KG. Og at de kun velger å bli pga barn eller at de ikke vil ned i levestandard. Men så gøy at jeg har lært hva jeg skal kalle disse damene som klager på KG. Du er bare redd for at menn skal begynne å holde på sånn sånn at du skal føle deg lurt. Nei, hold mannen din lykkelig så slipper du å være redd for at hele livet ditt egentlig bare er en fasade. Anonymkode: 3d823...698 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #18 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For alt man veit så kan det hende han er fanget i et dårlig forhold og trenger å finne en ny en. Anonymkode: 3d823...698 Nei det er han ikke vet jeg. Da hadde han utnyttet sjansen jeg vet han fikk av ei dame her jeg vet om som hadde han som fwb. Jeg legger meg ikke borti hva andre driver med men syns det han driver med er litt over grensa. Anonymkode: dac5c...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå