Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Sikkert møtet vi mange ganger , av og til ble du sint, av og til ble glad. Vi har gode venner og glad i hverandre. 

bussføreren svarer spørsmålene dine, bare kjør ! 

Anonymkode: 33589...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tut tuut

Anonymkode: 27415...881

• Nyttig 2
Skrevet

Når vi passasjerer sier hei/ha det/takk for turen osv. Hvorfor der dere bare sure ut og svarer ikke?

Anonymkode: 1b3c4...ef4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har et spørsmål. 

Opplevde sist jeg tok buss at bussjåføren ikke stoppet på busstoppet jeg skulle av på. Jeg hadde forøvrig trykket på stoppknappen. 

Har bussjåføren kun en lampe hos seg å gå etter. Han var åpenbart ikke helt fokusert, og kjørte forbi stoppet. 

Jeg får jo helt angst av å måtte rope frem i bussen, men måtte jo det. Dette har skjedd både meg og andre tidligere også, så det burde jo være et bedre system på det. 

Litt I-landsproblem men ja. 

Anonymkode: d7195...929

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når vi passasjerer sier hei/ha det/takk for turen osv. Hvorfor der dere bare sure ut og svarer ikke?

Anonymkode: 1b3c4...ef4

Det gjør jeg ikkje.. Vi fokuserer så mye til trafikken, speil og passasjerene, derfor kanskje hører ikke!! Sorry :(

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har et spørsmål. 

Opplevde sist jeg tok buss at bussjåføren ikke stoppet på busstoppet jeg skulle av på. Jeg hadde forøvrig trykket på stoppknappen. 

Har bussjåføren kun en lampe hos seg å gå etter. Han var åpenbart ikke helt fokusert, og kjørte forbi stoppet. 

Jeg får jo helt angst av å måtte rope frem i bussen, men måtte jo det. Dette har skjedd både meg og andre tidligere også, så det burde jo være et bedre system på det. 

Litt I-landsproblem men ja. 

Anonymkode: d7195...929

Det skjer av og til. Sjåføren ser ikke varselet eller den bussholdeplassen kan bli midlertidlig stengt. Eller sjåføren kan bli være uforsiktig. 

Skrevet

Vil bare takke dere for den utrolig viktige jobben dere gjør 🌼🌼🌼🌼 Samfunnet går ikke rundt uten dere

Anonymkode: d272f...37a

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet

Bussene er alltid forsinket. Planleggere setter opp rutetider som ikke er mulig å holde. Prøver dere sjåfører å si fra til dem? 

Anonymkode: ffa66...1cc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bussene er alltid forsinket. Planleggere setter opp rutetider som ikke er mulig å holde. Prøver dere sjåfører å si fra til dem? 

Anonymkode: ffa66...1cc

Vi prøver og gir beskjed, men ruter planlegger og vi må følge deres planer. 

Skrevet

Kan dere en gang iblant opplyse passasjerene om at vesken deres ikke har rett på eget sete? Har selv blitt slengt i bakken fordi jeg ikke rakk å sette meg på en halvfull buss. Ene halvdelen full av passasjerer, den andre full av vesker. 😛 

Anonymkode: 27d15...b1c

Skrevet

Har to spørsmål :)

Hvorfor kan dere ikke dempe lyset litt i bussen når det er mørkt ute? Er så fint å kunne slappe av litt når man er trøtt tidlig om morgnene og slippe det skarpe lyset.

Har du alltid godt humør? Tenker på sangen :)

Anonymkode: 68415...109

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan dere en gang iblant opplyse passasjerene om at vesken deres ikke har rett på eget sete? Har selv blitt slengt i bakken fordi jeg ikke rakk å sette meg på en halvfull buss. Ene halvdelen full av passasjerer, den andre full av vesker. 😛 

Ok? Kjenner flere som har kjøpt to billetter for å slippe å sitte ved siden av ukjente..

Anonymkode: 136e8...265

Skrevet

Synes bussjåfører at NorwayRob er en god representant for yrket?

Anonymkode: e1dc2...4da

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 21.11):

Vil bare takke dere for den utrolig viktige jobben dere gjør 🌼🌼🌼🌼 Samfunnet går ikke rundt uten dere

Anonymkode: d272f...37a

Viktig og viktig fru blom. Finnes viktigere jobber.

Anonymkode: aad69...6d4

• Liker 1
Skrevet

Stå på til dere:blomst: Jeg kjører bare kollektiv 😄

Anonymkode: 5da17...e6b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 15.04):

Synes bussjåfører at NorwayRob er en god representant for yrket?

Anonymkode: e1dc2...4da

Nei, fytti helsike

AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 22.06):

Viktig og viktig fru blom. Finnes viktigere jobber.

Anonymkode: aad69...6d4

Det gjør det. Men det er noe fundamentalt galt når samfunnet betaler mer for de som kjører søpla di, enn de som kjører barna dine til/fra skolen

AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 21.21):

Har to spørsmål :)

Hvorfor kan dere ikke dempe lyset litt i bussen når det er mørkt ute? Er så fint å kunne slappe av litt når man er trøtt tidlig om morgnene og slippe det skarpe lyset.

Har du alltid godt humør? Tenker på sangen :)

Anonymkode: 68415...109

Det gjør vi så gjerne, når det er mulig. Men de nye "First-Price" bussen som blir innkjøpt nå etter anbud ble innført er det ikke alltid mulig dessverre. Bare av eller på.

Anonymkode: d6c97...9c8

• Liker 1
Skrevet
On 10/24/2022 at 1:06 AM, AnonymBruker said:

Ok? Kjenner flere som har kjøpt to billetter for å slippe å sitte ved siden av ukjente..

Anonymkode: 136e8...265

Ikke på bybussen i Oslo, gitt. :) 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn, latterliggjøring, avsporinger og svar til dette. 

- Matas, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...