Gå til innhold

Er du redd for å bli gjenkjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Antar siste innlegg var rettet til meg, jeg svarer iverfall uansett :ler:

Med “ingenting personlig” mener jeg ting som går på privatlivet (ja, jeg burde nok skrevet “ingenting privat”, ordla meg slurvete), og at jeg tror folk hadde kjent meg igjen er at jeg har et par snevre interessefelt, og jeg har og nevnt en forening jeg har en viss kontakt med, som ikke har mange aktive medlemmer.

Treffer rett person på rett innlegg, så er jeg gjenkjent på 1 innlegg ja, de fleste som kjenner meg perifert vil kanskje trenge litt flere. De mer fagrelaterte innleggene er jeg ikke så sikker på om jeg er gjenkjennbar på for mange, men det er mest pga at jeg svarer på spørsmål jeg sjelden eller aldri får IRL. Hadde jeg blitt spurt IRL, så hadde jeg selvsagt svart på samme måte som her :)

Og hvorfor jeg er medlem her? Jeg synes det er artig :)

Endret av Iceglow
Skrevet

Jeg forsto jo hvorfor du er medlem her da...klart det er artig, det er jo innlysende.

Medlem av forening?

Hm...må være han nerden fra TV som er så intressert i planeter, stjerner og galakser og slikt? Astronomen eller hva han er, der det deg kanskje?

:overrasket:

Eller er du Greven? :overrasket:

Eller simpethen bare the one and only Sven O.? :overrasket:

Skrevet
Med så mange medlemmer her så er sjansen stor for at noen du kjenner IRL er her. Tenker du over dette når du skriver om personlige ting her? Jeg holder iallfall veldig tilbake , spesielt om detaljer, jeg er redd for at folk skal kjenne igjen meg.

SÅ mange medlemmer er det ikke her. I norgen bor det snart 5 000000 mennesker. KG har et stykke igjen dit. Det skal ekstremt mye til for at noen kjenner noen her. Du har sikkert ikke kjennt igjen noen her du heller har du?

Gjest Embla s
Skrevet
Hvis du ikek skriver noe personlig, hva er da poenget med å være her?

Hvis du ikke er personlig, hvordan kan du da si at de IRL ville ha gjenkjent deg her med en gang etter 1-2 innlegg..?! :overrasket:

Betyr det at du er så upersonlig iRL at de IRL ville ha gjenkjent deg her med en gang fordi du er så upersonlig?

:ler:

Skrevet

Jeg er ikke tvil om at hvis noen jeg kjenner kom over eks. dagboken min, så ville de ut fra de forskjellige opplysningen der, raskt kjent meg igjen. Men det gjør ikke noe, for jeg skriver ikke om ting der eller andre steder på KG, som ville komme som et sjokk for de som kjenner meg.

Piglet

Skrevet

Nei, det bekymrer jeg meg ikke for i det hele tatt. Jeg er ganske åpen in real life også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...